NorwegianBlue Skrevet 3. september 2014 #1 Del Skrevet 3. september 2014 Eg ser etter den perfekte trenchcoaten! Frå før av har eg ein H&M-trenchcoat men den er altfor skrukkete til at eg orke å bruke den. Eg valgte difor å bestille ein frå Riccovero til 2999 kr, no har eg nett fått den i posten... Den og er skrukkete, ikkje like gale som den frå H&M, men eg sende den nok i retur. Kva stoff bør det vere for at jakka helde seg fin? Den frå Riccovero er av 90% polyester + 10% polyurethane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. september 2014 #2 Del Skrevet 3. september 2014 Polyester til 3000? Hadde jeg aldri vurdert engang. Ull holder seg veldig fint, samme synes jeg kvalitetsblandinger med rundt 80-90% bomull gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 3. september 2014 #3 Del Skrevet 3. september 2014 Dei tradisjonelle trenchcoatane er jo i 100% bomull. Dersom du er truande til å bruke 3000,- på ein polyesterfrakk synest eg du anten skal spare deg pengane og halde deg til HM-varianten (som du sjølvsagt pressar opp så han ser skikkeleg ut), eller trå til ordentleg og kjøpe deg ein Burberry-frakk. Dei kostar fire gonger så mykje som Ricco Veroen, men du klarar neppe å slite han ut på dei neste tjuge åra, så det er god økonomi. (Far min er 78 år, han kjøpte den første Burberryen sin på 60-talet, no har han ein som er tjuge år, og det er berre den andre han har. Han brukar frakken kvar veke. Eg har ein som er frå 1974, og som ser heilt ny ut. Kjøp klassisk!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå