AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Er det normalt at gutten blir mer tilbakeholden og ikke har et behov for å snakke så mye når gutten/mannen er i en situasjon når han er syk, mye fritidsaktivitet eller jobbing/skole? Jeg har vært sammen med kjæresten min i 3 mnd. Når skolen startet og i tillegg mye fritidsaktivitet og sykdom har han blitt mer tilbakeholden både når det gjelder kontakt og komplimenter. Er dette helt normalt? Bør jeg bekymre meg? Anonymous poster hash: f746a...801
Gjest Faerunpedia Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 (endret) Høres da helt normalt ut, det samme skjer med meg. Endret 3. september 2014 av Faerunpedia
KaDust Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Jeg blir veldig sliten av skole og når jeg har mindre tid til hva som helst, og da blir jeg automatisk mer stille/tilbakeholden. Så dette er nok helt normalt, ja. 1
Gjest Stining Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Helt normalt. Menn trenger å trekke seg tilbake av og til. Da trenger de fred og ro. Maser vi blir det verre! Om han får "alenetiden" sin så kommer han tilbake til seg selv igjen etter en stund. Dette kan ta alt fra noen timer til noen dager 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Dette har pågått i 4 dager! Han skriver kort og det er tydelig at han vil være i fred.. Blir det masing om jeg ringer han og spørr hvorfor han er så stille? Eller bør jeg bare la han være i fred? Anonymous poster hash: f746a...801
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Er jo ikke en "gutteting" det her. Noen mennesker trenger alenetid, andre får energi av selskap. Dersom man er opptatt, er man opptatt. Når det er sagt er det ingen grunn til at han skulle droppe komplimenter eller ikke gidde prate med deg når dere faktisk er sammen. Der får du se an egen intuisjon - du kjenner ham, ikke vi. Anonymous poster hash: 1118b...542 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Vel, jeg vet med sikkerhet at han ikke er opptatt. Det gjelder at han holder avstand. Det er en grunn til at jeg spør om erfaringer annonym, siden jeg ikke vil gjøre en bommert, og ødelegge forholdet. Jeg vil respektere han, men så lenge jeg verken vil presse, mase eller virke påtrengende og usikker er det litt vanskelig når jeg ikke vet hvorfor han gjør dette, og om dette er normalt hjelper meg litt å vite at dette er helt normalt, så jeg ikke maser på han "uten grunn" for hans del. Anonymous poster hash: f746a...801
KaDust Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Jeg blir så psykisk utslitt av skolen og skolearbeid - fordi jeg er introvert - at jeg ikke orker kontakt med folk i det hele tatt utenom skolen i de verste periodene. Disse dagene tror også samboer alltid at det er noe galt, men det er ikke det. Det er bare det at den sosiale kvota mi er full og må tømmes før jeg orker å prate så mye.
LukaFrost Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Det er helt normalt. Ikke mas mer. Vent til han tar kontakt, også tardu heller en prat med han etter at han har blitt frisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå