Gå til innhold

Vil noen annbefale meg treningsvideoer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

I juni startet jeg for første gang å trene, aldri trent i hele mitt liv. Da jeg sliter med sosialangst, bestemte jeg meg for å begynne å trene hjemme. Startet med Jillian Michaels 30 day shred og etter den gjorde jeg ripped in 30, og andre av hennes videoer. Men jeg er bare så lei av å ikke se noen forskjell :( Jeg er blitt strammere og sterkere, men det er det hele.

Noen som vil hjelpe meg med å finne noen youtube videoer som faktisk gir resultater?

Anonymous poster hash: 01b44...2fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva mener du med at du har blitt strammere og sterkere, men merker ingen forskjell? Strammere er jo BRA i min verden. :ler:

Jeg pleier å trene til denne videoen når jeg trener hjemme. God kombinasjon av styrke (spesielt på bein, men også kjernen) og kondis. Det er vel kanskje mulig du har prøvd den, siden det er Jillian Michaels?

https://www.youtube.com/watch?v=FTT4W8ygJ7w

Skrevet

Har tatt den også.:)

Men hva mener du med at du har blitt strammere og sterkere, men merker ingen forskjell? Strammere er jo BRA i min verden. :ler:

Jeg pleier å trene til denne videoen når jeg trener hjemme. God kombinasjon av styrke (spesielt på bein, men også kjernen) og kondis. Det er vel kanskje mulig du har prøvd den, siden det er Jillian Michaels?

https://www.youtube.com/watch?v=FTT4W8ygJ7w

Hehe...mente vel at jeg føler meg sterkere og strammere men at jeg ikke ser noe forskjell, ingen muskler altså. Har trent til denne også. Ikke har jeg peiling, litt for tidlig å se muskler kanskje ;)

Skrevet

Har tatt den også. :)

Hehe...mente vel at jeg føler meg sterkere og strammere men at jeg ikke ser noe forskjell, ingen muskler altså. Har trent til denne også. Ikke har jeg peiling, litt for tidlig å se muskler kanskje ;)

Å SE musklene skal vel en del til, ja! Da må du spise riktig også, uten at jeg skal gå altfor nøye inn på det siden jeg er langt fra en ekspert.

Men du merker vel forskjell på klærne? :jepp:

Jeg skal teste denne nå tenkte jeg.

Skrevet

Å SE musklene skal vel en del til, ja! Da må du spise riktig også, uten at jeg skal gå altfor nøye inn på det siden jeg er langt fra en ekspert.

Men du merker vel forskjell på klærne? :jepp:

Jeg skal teste denne nå tenkte jeg.

Åååå takk :) Den kunne jeg prøvd på... Tar du en og en av gangen da eller? Ser de er på 10 min og flere level.

Skrevet

Insanity videoene er helt rå :) Kommer i mange nivåer så man kan jobbe seg oppover.

Skrevet

Åååå takk :) Den kunne jeg prøvd på... Tar du en og en av gangen da eller? Ser de er på 10 min og flere level.

Jeg har ikke prøvd enda, håper jeg får det til i kveld. :) Jeg er forholdsvis godt trent, så jeg tenkte jeg skulle slå sammen denne og den som heter 30 days ab challenge. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...