Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Hei! Jeg hørte denne sangen når jeg var i syden nå, og den var bare så nyyydelig... men jeg aner ikke hvem som synger... en mann, hes stemme, rolig sang.. og refrenget går slik..."can't go to heaven there the angels fly...".. Noen som har den minste peiling på hvilken sang og artist?
ZIBRA Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Dette er en kjempegammel sang. Med type scorpions eller noe sånt.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #3 Skrevet 6. juli 2004 Heisann Zibra! Takk skal du ha.. meeen jeg er ikke sikker på om det er Scorpions (hørtes ikke slik ut).. nå har jeg prøvd å søke på Scorpions.. men får ikke fram noe.. kanskje du vet hvor jeg kan begynne å lette? (Her sitter jeg og nynner på refrenget...og holder på å bli litt smågal.. :-) )
Gjest Dixie i.i Skrevet 6. juli 2004 #4 Skrevet 6. juli 2004 Hei. Tror du har hørt Kurt Cobains verson av sangen, finnes på Nirvana- unplugged in N.Y Fet sang. Tror Pixies også har en verson av den.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 :-) ..nå holder jeg på å bla meg igjennom alle tekstene til Nirvana... hmmmm, er det noen som vet hva sangen heter?
Gjest Dixie i.i Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 Lake of fire... Men jeg ble litt usikker på om det er den du mener uansett. Er ikke alle som har samme syn som meg på Kurt C, men det gklemmer jeg litt.. Her kan du se hele teksten i allefall... http://www.nirvanaclub.com/ Velg lyrics, så unplugged in N.Y så Lake of fire....
ZIBRA Skrevet 6. juli 2004 #7 Skrevet 6. juli 2004 Jepp, den er det!!!! Nesten lite pinlig for min del siden jeg ELSKER den unplugged cd.en.... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #8 Skrevet 6. juli 2004 Jaaaaaa - jippiiii - tusen takk begge to!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå