AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Hei, Jeg sliter med veldig lange menssykluser etter flere år på p piller, sluttet i mai. Sist syklus var på 70 dager, nå er jeg inne i min andre og er allerede to uker over dagen hvor den skulle kommet. Dette er kjempe frustrerende, og jeg er litt rådvill. Jeg og samboeren har sex annen hver dag, men dette føles av og til litt håpløst og jeg er redd at vi tar litt kosen av sexlivet vårt, annen hver dag i en stressende hverdag synes vi begge er litt mye. Vi savner og ha sex for sexens skyld, men har annen hver dag for og ikke komme utenfor eggløsning. Jeg har prøvd eggløsningstester, men er nå tom og venter på ny ladning, jeg synes det er litt styr, og lite økonomisk når jeg har sykluser på langt over 50 dager. De slår aldri ut positive. Jeg får også litt eggløsningslim flere ganger i løpet av en syklus så det er tydelig at kroppen prøver men ikke får det helt til. Noen som har noen tips til meg? Noen som har samme erfaring?Går til akupunktør uten at jeg føler at dette har noen videre virkning. Håper på svar, hilsen fra litt motløs. Anonymous poster hash: 49270...408
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Hei Sånn var det med meg også da jeg sluttet på p pillene etter mange år. Det tok en stund før mensen ble stabilisert etter pilleslutt. Jeg dro til gynekolog, så kanskje det kan hjelpe det med hva du kan gjøre videre? Jeg fikk provera som skulle kick starte mensen, siden det var så lang tid mellom hver gang. Det er så forskjellig for alle, så du må nesten spørre hva som er best for deg Lykke til. Anonymous poster hash: d003c...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå