AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Lage meg noe lammegryte med fårikålskjøtt i går, men følte meg plutselig litt småkvalm mens jeg venta på at det skulle kjøle seg litt. Så sovna jeg og nå lurer jeg på om det har klart seg over natta på benken. Satt det i kjøleskap nå, men jeg vet ikke? Det var egentlig siste forbruksdag på kjøttet i går, også. Anonymous poster hash: 6496d...37a
Gjest Vinglasset Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Jeg hadde ikke spist maten hvis den hadde stått på kjøkkenbenken over natten. Den skal avkjøles raskt og settes i kjøleskapet snarest mulig.
skrue Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Lage meg noe lammegryte med fårikålskjøtt i går, men følte meg plutselig litt småkvalm mens jeg venta på at det skulle kjøle seg litt. Så sovna jeg og nå lurer jeg på om det har klart seg over natta på benken. Satt det i kjøleskap nå, men jeg vet ikke? Det var egentlig siste forbruksdag på kjøttet i går, også.Anonymous poster hash: 6496d...37a Siden du nevner fårikål. Om det skal serveres på en søndag lager jeg det lørdag kveld, lar stå på komfyren og varmer opp igjen dagen etterpå. Har overlevd endel slike middager til nå. 1
Nuttery Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Trodde det var helt vanlig jeg, så lenge det er romtemperert. Vi setter ikke alt slikt i kjøleskapet i allefall. Noe setter vi i matboden, noe står på benken, noe på trappa ute..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå