AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Jeg har nå testet svaaakt positivt tre dager på rad. Det er så svakt at jeg må se på dem i skarpt lys for å se streken, men den er der. I andre pp'er hat testene vært klart negative, men nå ser jeg altså noe, selv om det er svakt. Burde ikke testen ha vært en del tydeligere i dag, når jeg allerede for 2 dager siden fikk en like svak strek? Tester med både morgenurin og på ettermiddagen, og de er like. Ikm er ikke før til helga, så sånn sett er jeg tidlig ute, men tenker at selv om jeg tester tidlig burde jeg sett en økning i styrken på streken?Anonymous poster hash: ab0df...57a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Du lurer på akkurat det samme som jeg gjorde da jeg testet svakt positivt flere dager på rad for en stund siden Jeg spurte lege på nett, og fikk et oppløftende svar: http://www.lommelegen.no/legesvar/tolking-av-gravitest Lykke til! Anonymous poster hash: c2838...3cc 1
Violen Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Da jeg ble gravid testet jeg svakt leenge, jeg begynte også å teste tidlig. Måtte godt over IKM før testene ble sterke. :-) 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Takk for svar! Ja, det er farge på strekene, og de er like breie som kontrollstreken. Men de er så svake at om det ikke er for at jeg har så ømme brystvorter og mensmurringer, og jeg dermed studerer dem i alle mulige vinkler, ville jeg ikke sett strekene. Streken kan skimtes før tidsfristen har utløpt, men når strimlene tørker blir den en anelse sterkere. Jeg har et bilde jeg tok for 2 dager siden, og som jeg redigerte kontrastene i fargene litt på for å få streken litt tydeligere frem. Men ellers er de så svake at de ikke synes på bilder. Godt å høre at det kan være håp. Ikm er på fredag eller søndag, så jeg må vel bare smøre meg med tolmodighet, selv om jeg ikke klarer være veldig optimistisk.Anonymous poster hash: ab0df...57a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Her er bildet av testen jeg snakket om i forrige innlegg Anonymous poster hash: ab0df...57a 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Ser ikke ut som bildet kommer med. Prøver en siste gang.Anonymous poster hash: ab0df...57a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Anonymous poster hash: ab0df...57a
lillemeg90 Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Positiv er vel positiv uansett hvor svak eller sterk den er:) bør kanskje ta en digital ja, så slipper du å analysere:)
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 Kjære vene. Kan du ikke vente noen dager med å teste?Anonymous poster hash: 2a28a...a04
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #12 Skrevet 3. september 2014 Vent 3 dager før du tester igjen! Anonymous poster hash: cc4db...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå