AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Når man er den eneste som ikke har blitt takket etter å ha skrevet bursdagsmelding på veggen til noen på facebook? Anonymous poster hash: 51c94...b96
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Nei. Får man 100 hilsener f.eks er det dessverre fort gjort å tro du har svart på alle (det gidder ikke jeg!), og så har du glemt noen. Get over it.Anonymous poster hash: a9e37...635 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Nei. Får man 100 hilsener f.eks er det dessverre fort gjort å tro du har svart på alle (det gidder ikke jeg!), og så har du glemt noen. Get over it.Anonymous poster hash: a9e37...635 Det var ikke halvveis til 100 en gang (ja, jeg er så tåpelig at jeg sjekket når takkehilsninger dukker opp på newsfeeden) og absolutt alle er svart på utenom min. Nåja.Anonymous poster hash: 51c94...b96
Gjest _LilleMy Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Nei, ser mange som hopper over 1-2 hilsener, rett og slett fordi det er mange og det er ofte alle ikke vises på veggen når man skal svare. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Når man er den eneste som ikke har blitt takket etter å ha skrevet bursdagsmelding på veggen til noen på facebook? Anonymous poster hash: 51c94...b96 Ja, det er utrolig sårende når slikt skjer! Opplevde det engang selv, og da skrev jeg en kommentar under bursdagshilsenen fra meg med; "Hyggelig at du likte alles hilsener utenom meg da....", også slettet og blokkerte jeg henne! Slike frekke folk klarer man seg uten!Anonymous poster hash: 7eb46...690
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Ja, det er utrolig sårende når slikt skjer! Opplevde det engang selv, og da skrev jeg en kommentar under bursdagshilsenen fra meg med; "Hyggelig at du likte alles hilsener utenom meg da....", også slettet og blokkerte jeg henne! Slike frekke folk klarer man seg uten!Anonymous poster hash: 7eb46...690 Hahahahahahahahahaha.......særiøst? Anonymous poster hash: 756f5...bcd 3
Gjest Vevila Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Sannsynligvis er det vel en glipp..?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Ah der minnet du meg om noe gitt. Jeg må nemlig huske å takke for ene gratulasjonen jeg fikk i helga. Jeg leste den når det ikke passet å svare, og så glapp det helt ut. Sånt skjer, ts.Anonymous poster hash: 759d2...6f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå