Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er den eneste som ikke har blitt takket etter å ha skrevet bursdagsmelding på veggen til noen på facebook?

Anonymous poster hash: 51c94...b96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Får man 100 hilsener f.eks er det dessverre fort gjort å tro du har svart på alle (det gidder ikke jeg!), og så har du glemt noen. Get over it.

Anonymous poster hash: a9e37...635

• Liker 1
Skrevet

Nei. Får man 100 hilsener f.eks er det dessverre fort gjort å tro du har svart på alle (det gidder ikke jeg!), og så har du glemt noen. Get over it.Anonymous poster hash: a9e37...635

Det var ikke halvveis til 100 en gang (ja, jeg er så tåpelig at jeg sjekket når takkehilsninger dukker opp på newsfeeden) og absolutt alle er svart på utenom min. Nåja.

Gjest _LilleMy
Skrevet

Nei, ser mange som hopper over 1-2 hilsener, rett og slett fordi det er mange og det er ofte alle ikke vises på veggen når man skal svare.

• Liker 1
Skrevet

Når man er den eneste som ikke har blitt takket etter å ha skrevet bursdagsmelding på veggen til noen på facebook?

Ja, det er utrolig sårende når slikt skjer! Opplevde det engang selv, og da skrev jeg en kommentar under bursdagshilsenen fra meg med; "Hyggelig at du likte alles hilsener utenom meg da....", også slettet og blokkerte jeg henne!

Slike frekke folk klarer man seg uten!

Anonymous poster hash: 7eb46...690

Skrevet

Ja, det er utrolig sårende når slikt skjer! Opplevde det engang selv, og da skrev jeg en kommentar under bursdagshilsenen fra meg med; "Hyggelig at du likte alles hilsener utenom meg da....", også slettet og blokkerte jeg henne!

Slike frekke folk klarer man seg uten!

Anonymous poster hash: 7eb46...690

Hahahahahahahahahaha.......særiøst?

Anonymous poster hash: 756f5...bcd

• Liker 3
Skrevet

Ah der minnet du meg om noe gitt. Jeg må nemlig huske å takke for ene gratulasjonen jeg fikk i helga. Jeg leste den når det ikke passet å svare, og så glapp det helt ut.

Sånt skjer, ts.

Anonymous poster hash: 759d2...6f3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...