Gå til innhold

Orker virkelig ikke å bo her i Norge lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det trigret virkelig sterk angst i meg at flere menn er familieløse i Norge, og at norske damer får det med mange av de samme mennene. Det gjør meg bare så lei meg, fordi at det er så viktig for meg. Jeg har som du sikker skjønner problemer med angst, på grunn av kobbing, og ja er mer eller mindre frisk igjen. Utenom at dette plager meg.

Jeg tenker derfor at det er like godt å flytte til et annet land. Har selvsagt utdanning ogtror jeg kan få meg jobb om jeg først lærer meg språket. Er det noen konservative land dere kan anbefale? Kanskje et kristent?

(Er den samme fyren som driver på å surver over dette)

Anonymous poster hash: 13151...c6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*mobbing

Skrevet

Du vil nok oppleve de samme utfordringene selv om du fysisk forflytter deg.

Anonymous poster hash: b0f4e...8d7

• Liker 7
Skrevet

Du vil nok oppleve de samme utfordringene selv om du fysisk forflytter deg.Anonymous poster hash: b0f4e...8d7

Ja, sikkert større på de fleste områder, men det plager meg ikke. Derimot at det er streng for det meste faste monogame forhold, det er bra.

Skrevet

Du ønsker et radikalt religiøst land, ikke kristent. Sørstatene eller Saudi Arabia kan være gode alternativer.

Anonymous poster hash: 60be2...655
  • Liker 2
Skrevet

Kjære deg, du vet nok sikkert selv at det ikke er normalt/naturlig å bli så satt ut av dette "problemet" du refererer til i flere tråder.

Søk hjelp?

Jeg tror ikke at du vil få et bedre liv i et annet land. Først må du ordne opp inne i deg selv. Og det trenger du hjelp til. Profesjonell hjelp.

Anonymous poster hash: c81ea...d4c
  • Liker 12
Skrevet

Du ønsker et radikalt religiøst land, ikke kristent. Sørstatene eller Saudi Arabia kan være gode alternativer.

Beklager off-topic; men er ikke Sørstatene überkristent?

Skrevet

Kjære deg, du vet nok sikkert selv at det ikke er normalt/naturlig å bli så satt ut av dette "problemet" du refererer til i flere tråder. Søk hjelp? Jeg tror ikke at du vil få et bedre liv i et annet land. Først må du ordne opp inne i deg selv. Og det trenger du hjelp til. Profesjonell hjelp. Anonymous poster hash: c81ea...d4c

Jeg har alt fått hjelp for angsten, men fortalte ikke om dette, fordi det ikke var relevant og så dumt. Skjønner heller ikke hvorfor du ble irritert.

Skrevet

Kjære deg, du vet nok sikkert selv at det ikke er normalt/naturlig å bli så satt ut av dette "problemet" du refererer til i flere tråder. Søk hjelp? Jeg tror ikke at du vil få et bedre liv i et annet land. Først må du ordne opp inne i deg selv. Og det trenger du hjelp til. Profesjonell hjelp. Anonymous poster hash: c81ea...d4c

Og det er bare simpel kalkulering. Dersom så mange blir single, er det naturlig at jeg blir en av dem, siden jeg ikke er en attraktiv partner.

Skrevet

Beklager off-topic; men er ikke Sørstatene überkristent?

Burde kanskje presisert at det TS ønsker ikke nødvendigvis er et kristent land, men heller et radikalt religiøst et, derav forslaget om å flytte til Saudi Arabia. :) (Dessuten er jo ikke sørstatene et land, men det er nå i alle fall et svært konservativt og religiøst område.)

Skrevet

Jeg har alt fått hjelp for angsten, men fortalte ikke om dette, fordi det ikke var relevant og så dumt. Skjønner heller ikke hvorfor du ble irritert.

Å "få hjelp" hjelper ikke før en er bra eller i det minste bedre. Kanskje du bør fortsette å jobbe med problemene dine eller skaffe deg hjelp igjen dersom behandlingen er avsluttet.

• Liker 2
Skrevet

Å "få hjelp" hjelper ikke før en er bra eller i det minste bedre. Kanskje du bør fortsette å jobbe med problemene dine eller skaffe deg hjelp igjen dersom behandlingen er avsluttet. Anonymous poster hash: 60be2...655

Bare fordi jeg blir angstfull av dette og lei meg? Så du vil at jeg skal gå til psykolog og si "hei, jeg trenger hjelp fordi jeg er redd for å ende opp som singel og synes det er synd at andre er det. Jeg har fått beskjed om å søke professionel hjelp på kg"

• Liker 1
Skrevet

Bare fordi jeg blir angstfull av dette og lei meg? Så du vil at jeg skal gå til psykolog og si "hei, jeg trenger hjelp fordi jeg er redd for å ende opp som singel og synes det er synd at andre er det. Jeg har fått beskjed om å søke professionel hjelp på kg"

Om jeg var deg ville jeg tatt meg sammen og sluttet å tenke på dette, og om jeg ikke fikk til det ville jeg besøkt fastlegen og fortalt at jeg har tanker som gir meg angst og som jeg ikke klarer å kvitte meg med. Vi har alle ting vi er redde for ikke å oppnå, forskjellen ligger i at de fleste andre enten jobber for å gjøre drømmene til virkelighet eller setter seg mer realistiske mål.

• Liker 2
Skrevet

Om jeg var deg ville jeg tatt meg sammen og sluttet å tenke på dette, og om jeg ikke fikk til det ville jeg besøkt fastlegen og fortalt at jeg har tanker som gir meg angst og som jeg ikke klarer å kvitte meg med. Vi har alle ting vi er redde for ikke å oppnå, forskjellen ligger i at de fleste andre enten jobber for å gjøre drømmene til virkelighet eller setter seg mer realistiske mål. Anonymous poster hash: 60be2...655

Ja, sikkert lurt. Men jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være noe galt med å flytte til et annet land. Mye spennende med det. Uansetr har jeg lav takhøyde på å skrive noe på forum.

Skrevet

Jeg synes ikke du bør få barn før du er mer trygg på deg selv og trygg på kvinner generelt. Som andre her, så anbefales profesjonell hjelp. Dette handler om deg og tvangstankene dine, ikke om barnløse menn generelt.

Anonymous poster hash: 2c86a...5b6

• Liker 4
Skrevet

Ja... Du skal bare se at da får du faktisk hjelp.

• Liker 1
Skrevet

Det trigret virkelig sterk angst i meg at flere menn er familieløse i Norge, og at norske damer får det med mange av de samme mennene. Det gjør meg bare så lei meg, fordi at det er så viktig for meg. Jeg har som du sikker skjønner problemer med angst, på grunn av kobbing, og ja er mer eller mindre frisk igjen. Utenom at dette plager meg.

Jeg tenker derfor at det er like godt å flytte til et annet land. Har selvsagt utdanning ogtror jeg kan få meg jobb om jeg først lærer meg språket. Er det noen konservative land dere kan anbefale? Kanskje et kristent?

Ja, men flytt da :) Hvis du mener lykken finnes et annet sted enn her, så er jo det det beste for deg. Du får undersøke hvilke land som har mannemangel og dra dit.

Anonymous poster hash: d9d9c...af7

Skrevet

Jeg synes ikke du bør få barn før du er mer trygg på deg selv og trygg på kvinner generelt. Som andre her, så anbefales profesjonell hjelp. Dette handler om deg og tvangstankene dine, ikke om barnløse menn generelt.

Anonymous poster hash: 2c86a...5b6

Ja, og tror du virkelig at jeg hadde ville fått det nå? Jeg prater om 10-20 år. Uansett ja, jeg skal søke om hjelp for angsten om jeg ikke bare glemmer hele skiten fra nå av. Så slapp av. Uansett så synes jeg at dere alle kunne vist litt mer folkeskikk mot meg, men det er vist umulig på internett nå om dagen.

• Liker 1
Skrevet

Om jeg i det hele tatt skal ha det, noe jeg egentlig tviler på, siden det ganske sikkert er arvelig å ha slike nerver som meg. Egentlig var planen min å finne ei dame som alt hadde fått unger eller som ikke ville ha.

Skrevet

Prøv fillipinene. Det er konservativt, katolsk, og har mange ugifte kvinner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...