masekopp Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Har fått meg en sånn aftertingst som har vært der i sikkert 2 uker nå. Den blir større og større og vondere og vondere. Hele leppen har hovnet og pga jeg har en ujevn fylling på en tann der så skraper det hele tiden, såpass ille at det faktisk begynner å gjøre vondt i hodet fordi jeg myser av smerten (lol, nå høres jeg jo VIRKELIG badass ut). Bruker ikke tannkrem som kan gjøre det verre (husker ikke hva det var, men et eller annet stoff) - hva annet kan man foreta seg? Noen som har kjerringråd eller sånn?
Gjest Evelynita Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Uff. Vil bare si at jeg føler med deg.. Hadde en for en mnds tid siden, det gjør så helvetes vondt.. Og så tar det lang tid før det går vekk å
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Dette må være et virus som går nå, for jeg har hatt og. Tilslutt var jeg så irritert at jeg tok en sprøytespiss og punkterte elendigheten på tungespissen. Har tidligere tatt 40 % eller var det 50 %? Vodka, dyppet en q-tip nedi og gnidd på blemmene. Både lindret og fått fart på tilheling. Har pleid å ha mellom lepper og tenner. Anonymous poster hash: 8d354...f4c
masekopp Skrevet 2. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2014 Haha, ja, det er helt latterlig vondt til at det er en liten blemme. Sikkert jeg som overdramatiserer for øyeblikket, men sitter og håper på å få nyrestein istedenfor. Kommer sikkert til å angre inni helvete på at jeg skrev det om jeg får nyrestein igjen, dog.
masekopp Skrevet 2. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2014 Dette må være et virus som går nå, for jeg har hatt og. Tilslutt var jeg så irritert at jeg tok en sprøytespiss og punkterte elendigheten på tungespissen. Har tidligere tatt 40 % eller var det 50 %? Vodka, dyppet en q-tip nedi og gnidd på blemmene. Både lindret og fått fart på tilheling. Har pleid å ha mellom lepper og tenner.Anonymous poster hash: 8d354...f4c Haha, ja, samboeren min hadde også nettopp - så kanskje det? xD Sprøytespiss? På meg er det ikke noe å punktere liksom, den er blitt helt flat med masse små hakk i eller hva jeg skal si... Løper og prøver vodka umiddelbart! Haha, det kommer vel til å svi som satan, men verdt et forsøk. Svir som satan gjør det jo uansett. Hadde tannlegebedøvelse faktisk inntil før 3 uker siden, for da ryddet jeg i medisinskapet. Damn this stupid bitch. Irriterende.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Oralmedic eller Aftamed fra apoteket. Anonymous poster hash: 76bd5...690 1
Gjest Fargerik Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 Aftamed spray fra apotek kan hjelpe, med lindring og raskere groperiode. 1
masekopp Skrevet 2. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2014 Oralmedic eller Aftamed fra apoteket.Anonymous poster hash: 76bd5...690 Aftamed spray fra apotek kan hjelpe, med lindring og raskere groperiode. Gjett hvem som skal på apoteket first thing in the morning. Haha, fuck at vi ikke har døgnåpent apotek i denne byen.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Har veldig god erfaring med oralmedic.Anonymous poster hash: efc9a...5d8 1
Gjest tuppesjura Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Har også brukt oralmedic, men den er så vond å bruke at så lenge såret ikke ligger på leppa eller blir innmari stort, så bruker jeg det ikke. Men, når man har fått dekket såret er det jo umiddelbar virkning. Mye sukker i kosten gjør ar jeg får mer after. Samt vitaminmangel. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå