NullHull Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Er det noen her som vet hvor det kunne være mulig å få kjøpt seg et stykke fersk tunfisk i Oslo? Har så lyst å prøve og grille selv nemlig...når regnet har gitt seg sånn en gang utpå sensommeren :-(
vackraflickan Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Ica Theresesgate har det. Ellers antar jeg de fleste butikker med fiskedisk har det. Hvis ikke kan de bestille, men trenger sikkert 1-3 dager varsel avhengig av når de får levering. Prøv også Centra på Majorstuen (ved Colosseum kino) eller meny på Colosseum center. Eventuelt meny som ligger på Oslo City. Du kan også ringe butikkene å spørre slik at du ikke må bruke en hel dag på å reise fra butikk til butikk.
Suzy Skrevet 6. juli 2004 #3 Skrevet 6. juli 2004 Er det noen her som vet hvor det kunne være mulig å få kjøpt seg et stykke fersk tunfisk i Oslo? Har så lyst å prøve og grille selv nemlig...når regnet har gitt seg sånn en gang utpå sensommeren :-( Har du lest KK? Var tips om grillinga v tunfisk der nemlig og jeg fikk så lyst på
natasha Skrevet 6. juli 2004 #4 Skrevet 6. juli 2004 Hotel Havana på Grünerløkka har hatt det tidligere iallefall. Ellers finner du det nok på Ultra og Centra.
Veronal Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 Smart Club har fersk tunfisk! Tunfisken og sjømaten generelt er den viktigste grunnen til at jeg begynte å handle der.
Gjest Lea Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 Grillet tunfisk er bare sååå godt. (Måtte bare si det)
NullHull Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2004 Har du lest KK? Var tips om grillinga v tunfisk der nemlig og jeg fikk så lyst på Nei, det er nok ikke der jeg har fått det fra Har bare tenkt på det leeenge, også kjøper jeg ofte grillet tunfisk på restauranter i utlandet og ELSKER det :hjerter2: Tusen takk for alle tips! :kysse: Jeg skal slenge på meg sydvest og støvler og gå ut på tunfiskjakt idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå