AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Jeg og typen har kommet fram til at vi ikke klarer å trygge hverandre , vi er begge veldig følsomme, slik at når situasjoner( krangler/ uenigheter ) oppstår så trenger begge at den andre ikke lar seg affektere av det, men er den trygge og fjellstø . Slik det er nå har vi altfor mange runder som er vonde når dette skjer, hvor vi liksom ikke forstår hverandre eller klarer å lande det som oppstår. Har noen erfaring med at man kan klare å snu slike samspill som jeg beskriver, eller er det så fast i personlighetene våre at vi vil fortsette med å gjøre hverandre utrygge.... ?? Hva tror dere? Noen erfaringer på endret samspill ? Anonymous poster hash: 10597...b8a Anonymous poster hash: 10597...b8a Anonymous poster hash: 10597...b8a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Jeg og kjæresten var sånn i starten. Det har endret seg. Nå er som regel jeg den som bevarer fatningen med mindre det er jeg som har blitt sur, og han er blitt mye flinkere på å beholde fatningen når jeg blir det. :-) Før var vi det paret du så løpe etter hverandre på flyplassen fordi den ene ville drite i reisen. Haha. Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Anonymous poster hash: 63a6c...15f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 vi er jo over 35 begge to..sammen i ca ett år, men ikke samboere. kanskje man blir roligere når man bor sammen? Han har sagt at det skal lite til før han lar seg irritere, og det er det jeg merker, og det gjør meg litt nervøs. Han sier han kan jobbe med dette, og at jeg må jobbe med å ikke være så følsom. Er bare litt vanskelig når man ikke vet om man vil få det godt i forholdet, om det vil bedre seg. Man må kanskje bare prøve.... Anonymous poster hash: 10597...b8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå