AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Mannen min er generelt glad i å prate i mobilen. Han synes sms er så upersonlig. Men når han drikker liker han spesielt å ringe sine ekskjærester, særlig tre av dem. Jeg har møtt alle tre og synes de er ok, men litt for flørtete til at jeg var komgortabel "mmm, du lukta godt XX, det har du alltid gjort", aktiv blunking osv. Jeg har sagt ifra flere ganger at jeg misliker kontakten han har med dem men han ser ikke problemet. En gang jeg hadde sovnet på sofaen våknet jeg av at han lo høyt, og var i telefonen med en eks. Han merket ikke at jeg våknet og sa "husker du den gangen i år 20XX jeg fingra deg i bilen. Det var en fin kveld." Jeg kokte innvendig og sa høyt "veldig hyggelig av deg. Nå er jeg våken. Jeg orker ikke høre på dette her." Eller noe sånt. Han ble flau og paff. Har også overhørt lignende samtaler. Vi er gift og har barn. Vet ikke hva jeg skal tenke mer. Det er ikke verdens undergang men veldig respektløst og sårende...Anonymous poster hash: cfccf...28f 1
tussi84 Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Å prate om gamle minner vedrørende sexlivet med eksene sine er ikke greit når man er i et nytt forhold. Det er det jeg reagerer mest på her og som jeg også synes er respektløst ovenfor deg som hans nye kjæreste. Å ringe eksene sine i hytt og pine selv om dette skjer når han drikker er heller ikke greit etter min mening. Noen er venner med eksene sine og man kan slå av en prat i ny og ne.. men da er det vennskapelig prat og mer hvordan har du det samtale. Synes du virkelig skal sette foten ned her. Ikke nekt han å ha kontakt men fortell han hvor såret du blir når han snakker med eksene sine på den måten han gjør osv
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Herregud.. Jeg hadde flytta ut på dagen! Anonymous poster hash: 283ab...0ee 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Han merket ikke at jeg våknet og sa "husker du den gangen i år 20XX jeg fingra deg i bilen. Det var en fin kveld."Anonymous poster hash: cfccf...28f Jeg måtte faktisk le litt av den der. Noe så teit og patetisk. Han sitte vel og mimrer over ungdommen når han drikker, og så mister han impulskontrollen. Tror ikke du skal legge så mye i dette, men ham bør absolutt slutte med det. Du får be ham slette numrene til disse eksene, han trenger vel ikke å ha dem på mobilen? Da blir terskelen litt høyere for å ringe, hvis han må søke opp nummeret først. Anonymous poster hash: e835e...971
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Å prate om gamle minner vedrørende sexlivet med eksene sine er ikke greit når man er i et nytt forhold. Det er det jeg reagerer mest på her og som jeg også synes er respektløst ovenfor deg som hans nye kjæreste. Å ringe eksene sine i hytt og pine selv om dette skjer når han drikker er heller ikke greit etter min mening. Noen er venner med eksene sine og man kan slå av en prat i ny og ne.. men da er det vennskapelig prat og mer hvordan har du det samtale. Synes du virkelig skal sette foten ned her. Ikke nekt han å ha kontakt men fortell han hvor såret du blir når han snakker med eksene sine på den måten han gjør osv Neida. Klart ikke. Når man er i et nytt forhold skal gamle følelser og minner holdes kjeft om og undertrykkes. Mye bedre at du som ny partner ikke vet, sant? Eller kanskje ikke...? Anonymous poster hash: 5a0a9...112
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Er kjæresten din eksen min?? Han ringte meg da han var snydens lørdagsnatta. Jeg la bare på.
Gjest Violetta Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Hvem er det som gidder å svare ekser som ringer slik i fylla? 1
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Hvem er det som gidder å svare ekser som ringer slik i fylla? Teite kjerringer. Vi andre legger bare på. 3
Gjest Heartbeat Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Herregud.. Jeg hadde flytta ut på dagen! Anonymous poster hash: 283ab...0ee Samme her 1
RockyRose Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 For meg hadde dette vore utroskap når han sit og mimrar om sexen med eksane sine. Og det hadde vore grunn nok for meg til å reise! Når han "ikkje ser problemet" så bryr hans eg berre ikkje. 2
Gjest Vevila Skrevet 3. september 2014 #12 Skrevet 3. september 2014 Han hørtes egentlig ganske kvalm ut... hva har han som veier opp for slik oppførsel?
Gjest celine Skrevet 3. september 2014 #13 Skrevet 3. september 2014 Kanskje han ringer deg, når du gjør det slutt pga dette For en tulling! 4
tussi84 Skrevet 3. september 2014 #14 Skrevet 3. september 2014 Neida. Klart ikke. Når man er i et nytt forhold skal gamle følelser og minner holdes kjeft om og undertrykkes. Mye bedre at du som ny partner ikke vet, sant? Eller kanskje ikke...?Anonymous poster hash: 5a0a9...112 Enn vil alltid ha minner fra gamle forhold med seg fra tidligere forhold. Det blir der og det viskes ikke ut eller undertrykkes fordi man ikke snakker om det. En ting er å snakke om ferieminner. Men seksuelle ting man har gjort med andre holder man for seg selv.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #15 Skrevet 3. september 2014 Enn vil alltid ha minner fra gamle forhold med seg fra tidligere forhold. Det blir der og det viskes ikke ut eller undertrykkes fordi man ikke snakker om det. En ting er å snakke om ferieminner. Men seksuelle ting man har gjort med andre holder man for seg selv. Ok. Så da er det bedre at dere ikke vet. Blir jo alltid et jævla styr med dere. Anonymous poster hash: 5a0a9...112
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #16 Skrevet 3. september 2014 Ts: takk for tilbakemeldinger. Jeg visste da vi ble sammen at han hadde en ganske innholdsrik fortid. Men seksuelle detaljer er jeg ikke interessert i. Jeg er en ganske raus person og eksene har vært på besøk her. Men da forventer jeg en vennskapelig tone. Jeg har snakka med han om det, men han mister mange grenser når han drikker...Anonymous poster hash: cfccf...28f
tussi84 Skrevet 3. september 2014 #17 Skrevet 3. september 2014 Ok. Så da er det bedre at dere ikke vet. Blir jo alltid et jævla styr med dere.Anonymous poster hash: 5a0a9...112 Kan jeg spørre om du ville likt å høre av kjæresten din den gangen hun sugde xx på den og den måten på det stedet og når fram til han kom? Er dette virkelig informasjon du ønsker å vite om fortiden til den du er sammen med? The past is the past
Gjest Vevila Skrevet 3. september 2014 #18 Skrevet 3. september 2014 Ok. Så da er det bedre at dere ikke vet. Blir jo alltid et jævla styr med dere.Anonymous poster hash: 5a0a9...112 Med dere? Kan love deg det hadde blitt månelyst hjemme om mannen min hadde overhørt en slik samtale mellom meg og min eks.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #19 Skrevet 3. september 2014 Kan jeg spørre om du ville likt å høre av kjæresten din den gangen hun sugde xx på den og den måten på det stedet og når fram til han kom? Er dette virkelig informasjon du ønsker å vite om fortiden til den du er sammen med? The past is the past Jeg har jo sagt det er best å holde kjeft??? Anonymous poster hash: 5a0a9...112
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #20 Skrevet 3. september 2014 Mannen min er generelt glad i å prate i mobilen. Han synes sms er så upersonlig. Men når han drikker liker han spesielt å ringe sine ekskjærester, særlig tre av dem. Jeg har møtt alle tre og synes de er ok, men litt for flørtete til at jeg var komgortabel "mmm, du lukta godt XX, det har du alltid gjort", aktiv blunking osv. Jeg har sagt ifra flere ganger at jeg misliker kontakten han har med dem men han ser ikke problemet. En gang jeg hadde sovnet på sofaen våknet jeg av at han lo høyt, og var i telefonen med en eks. Han merket ikke at jeg våknet og sa "husker du den gangen i år 20XX jeg fingra deg i bilen. Det var en fin kveld." Jeg kokte innvendig og sa høyt "veldig hyggelig av deg. Nå er jeg våken. Jeg orker ikke høre på dette her." Eller noe sånt. Han ble flau og paff. Har også overhørt lignende samtaler. Vi er gift og har barn. Vet ikke hva jeg skal tenke mer. Det er ikke verdens undergang men veldig respektløst og sårende...Anonymous poster hash: cfccf...28f Jeg hadde blitt så forbanna at det ikke egner seg å skrive det her engang. Hadde aldri funnet meg i slik flørting med x'er. Må si du er tålmodig. Anonymous poster hash: 4775e...95c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå