AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Jeg har flere venner som ikke ser på en chat som en samtale, mer som en utveksling av mailer. Plutselig forsvinner de uten et ord. Så er det den motsatte ytterligheten, de som sier at de skal gå, men så fortsetter de å prate. Pleier du å si fra når du forlater en chat? Mest frustrerende med de som blir pålogget, men har forsvunnet for lenge siden. Anonymous poster hash: 0986f...a3a
nordlandsjento Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Jeg prater helt til jeg stikker, og da sier jeg enten hade eller snakkes senere
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Kommer an på. Om jeg virkelig MÅ gå sier jeg hadet eller at jeg må gå. Om jeg er litt rundt omkring bare fortsetter de til en ikke gidder å svare mer. Anonymous poster hash: d7960...318
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Vel, chatter ER utveksling av mail, av og til. Mens andre ganger er det en aktiv samtale. Jeg forventer ikke at folk skal sitte på nett bare for å snakke med meg i evigheter, så det er helt ok om folk forsvinner. Passer det sånn kan man gjerne si hadet, men gjør man ikke det så er det også helt ok. Anonymous poster hash: 443f3...f71
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Hvis jeg må gå mens vi prater, så skriver jeg at jeg må gå.. og "snakkes".. Men hvis det er en halvtime eller mer siden noen skrev, og jeg går, skriver jeg ingenting. Anonymous poster hash: 3d7c2...2c3
sweg Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Siden jeg har messenger, er chatten med meg hele tiden så lenge jeg har 4G. Selvfølgelig, om jeg ikke har det, sier jeg at jeg må stikke elns og at vi snakkes senere. På kveldene pleier jeg å skrive "god natt og sov godt" til de jeg chatter med før jeg legger meg.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Jeg har en versting på lista som jeg kan være midt i en samtale med, og han stiller et spørsmål. Så er han borte vekk, og jeg aner ikke om han så svaret. Skal sies at han er litt sånn i RL også, ved restaurantbesøk kan han plutselig reise seg og gå. Men da sier han stort sett "nå går jeg" eller noe da. Og det er jo mer åpenbart når man ser ham forsvinne ut døra enn når han blir borte på chaten Anonymous poster hash: 0986f...a3a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Tard...Anonymous poster hash: f7551...f21
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Pleier ikke si hadet, chaten dør som regel ut av seg selv.. Skriver de et spørsmål og jeg ikke er der (eller motsatt), så får jeg svar i løpet av kvelden eller morgenen etterpå uansett, så et tar jeg ikke så tungt Anonymous poster hash: 721d0...83c
Gjest _LilleMy Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 Kommer helt an på samtalen og hvem jeg snakker med. Noen ganger avslutter den bare seg selv når det ikke er mer å snakke om, og andre ganger sier jeg at jeg må gå. Med gode venner kan jeg bare forsvinne og svare noen timer senere igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå