Nilla Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Jeg skal være forlover til en venninne i sommer. I den anledning har jeg laget en liten "minnebok", hvor jeg har fått en hel del mennesker, som jeg vet bruden setter høyt, til å skrive hilsninger til henne. De har gjerne satt inn et bilde, eller en blomst el.l. attåt. Dette tror jeg blir noe hun setter STOR pris på! Men det er enda en del plass til god, nå etter at alle har skrevet, og der har jeg tenkt å skrive inn noen gode råd/sitat/ting som er sagt om kjærlighet/respekt/forhold/bryllup/samliv osv. Og det er her jeg håper på hjelp fra KG's brukere. Har dere forslag til hva som kan skrives inn på disse ledige sidene? HVa er DITT favorittråd/sitat el.l.??
Gjest MrsL Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Hva med å bruke diktet "Lyset" av Haldis M. Vesaas? Lyset
Nilla Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2004 Tusen takk!! For en fin side, med masse fine dikt!! Den er lagt inn under favoritter.
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 dikt av Arne Ruset: Vi kan ikkje eige kvarandre. Tusen dikt har fortalt oss at vi ikkje kan eige kvarandre. Men vi kan låne kvarandre, og gløyme levere tilbake. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...t=79537&start=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå