Gå til innhold

Kvinner som har nakenbilder på nettet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med kvinner som har nakenbilde rpå nettet? De siste dagene har mange blitt spredt av kjendiser. Fikk disse kvinnene ikke nok kjærlighet av sin far som ung, og derfor trenger de kjærlighet igjennom å vise nakenbilder, hva mener dere?

Anonymous poster hash: aa7ed...7a0
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, det var jo sikkert ment for kjæresten eller en spesiell person. Både gutter og jenter sender nakenbilder, er helt normalt!

Anonymous poster hash: fce79...8ee
  • Liker 1
Skrevet

Dette skjer bevisst.. Disse bildene lekker ikke, dette er planlagt PR for å skape blest om seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Herregud, det var jo sikkert ment for kjæresten eller en spesiell person. Både gutter og jenter sender nakenbilder, er helt normalt!

Er det helt normalt? Da er i så fall jeg unormal, for jeg har aldri sendt nakenbilder til noen av eksene mine eller kjæresten min, og kommer heller aldri til å gjøre det. Man vet aldri hvor bildene havner når/hvis det blir slutt.

• Liker 1
Skrevet

Er det helt normalt? Da er i så fall jeg unormal, for jeg har aldri sendt nakenbilder til noen av eksene mine eller kjæresten min, og kommer heller aldri til å gjøre det. Man vet aldri hvor bildene havner når/hvis det blir slutt.

Så du stoler ikke på kjæresten din? På seg selv kjenner man andre. Utro much?

Anonymous poster hash: bfef2...48a

Skrevet

:glare:

Det handler ikke om tillit, det handler om å ikke være tett i pappen.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Utro very much.

Edit: :sarkasme: (sånn i tilfelle du ikke forsto).

Endret av Infinite
Skrevet

Jeg har fått inntrykk av at det er svært normalt ja!

Skrevet

Dette skjer bevisst.. Disse bildene lekker ikke, dette er planlagt PR for å skape blest om seg selv.

Jepp! Og om det skulle være tvil så gjelder dette ALLE sammen av kjendiser , dette vet hu ;)

Anonymous poster hash: 5f77f...4b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...