Gå til innhold

Jeg vil se halvnakne menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er så drittlei skinny-ass bitche's i filmer. Jeg kan ikke komme på EN film hvor det ikke finnes syltynne jenter med huge boobs og sprettrumpe. Jeg er så møkkalei at jeg har bestemt meg for å boikotte alle filmer som kan ha et hint til disse pinnene i! GI OSS NOE MANNEKJØTT FOR FAEN!!! Tilogmed i dameblader så ser vi disse; vakre, unge, plettfrie tynne jentene. Man kan ikke bla i ett eneste blad (vel, kanskje hjemmet og allers, men der har dem søren meg lurt inn tynne modeller i strikkeoppskrifter og!!!), uten å se disse jentene. Hvorfor kan de ikke reklamere litt for mannlig kjøtt istedet? Jeg vil se halvnakne menn ligge i et hav av enda mer menn! Homser eller ikke, JEG VIL SE HALVNAKNE MENN! Eneste filmen er vel Magic Mike som man kan se litt deilig mannekjøtt. Det er ikke så jævla koselig å se en komedie/skrekkfilm når du blir minnet på hele tiden at de ser bedre ut enn deg, og man får dårlig samvittighet for at man ikke har trent. Jeg er så leeeeeeei! Fler som er enig, eller sitter dere å nyter hvert øyeblikk av tynne, trente damekropper i filmer?

NEI TIL DETTE:

JAAAAAA FOR FAEN TIL DETTE:

Er du ikke enig? Så kan heller VI sitte å sikle over menn i filmen, og ikke gutta. De har nok av blader og nettsider de kan se skinny-ass bitches.

Anonymous poster hash: 1742a...7a0

Endret av Avalon
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei til begge deler. Ja til mange flere fugletitter-programmer på tv`n! :opplyser:

• Liker 5
Skrevet

Jeg har faktisk vurdert å starte opp en nattklubb/lounge med mannlige strippere i Oslo. Ser for meg at lokalet hadde ligget i en kjeller, men har egen inngang. Utenfor og ved inngangen rundt nattklubben ser det skikkelig skittent og shabby ut, men med en gang men trer inn dørene: røde gardiner, senket lys, halvnakne digge menn overalt som står og grinder på en stang etter musikk. Sitteplassene er i sort skinn, og runde små bord med lysestaker på. Ved baren står det en hunk i bare underbuksa, med belteseler og sløyfe rundt halsen som serverer deg byens beste coctails. Gjestene er kun Oslo's finest, og VIP r

Jeg har så lyst til å få til dette!!!

Hadde ikke det vært kult?

• Liker 6
Skrevet

Seriøst, ingen fler som er enig?

• Liker 1
Skrevet

Jo, men er ikke noe å gjøre med det. Det vil alltid være 95% nakne damer, og kun 5% nakne menn. Veldig kjipt for oss jenter som liker å se på pene menn, absolutt..

Anonymous poster hash: a9231...bcc

• Liker 1
Skrevet

Ja til påkledte folk av begge kjønn.

Anonymous poster hash: 929f9...712
  • Liker 3
Skrevet

GIMME!!

Anonymous poster hash: bb7d1...33f
  • Liker 1
Skrevet

Kødder du? Er jo muskelmenn i samtlige actionfilmer og alltid scener hvor de i hvert fall har bar overkropp.

Chris Evans og Hemsworth.

Anonymous poster hash: 117a5...b8a
  • Liker 1
Skrevet

Jo, men er ikke noe å gjøre med det. Det vil alltid være 95% nakne damer, og kun 5% nakne menn. Veldig kjipt for oss jenter som liker å se på pene menn, absolutt..

Anonymous poster hash: a9231...bcc

Jammen.... ååååh, det er så irriterende!!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke noe imot jentekropper, men siden jeg er heterofil hadde det ikke skadet med litt mer mannekjøtt rundt omkring.

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for brudd på kopirett.

Minner om at bilder må lastes opp som link.

Tråden er flyttet til "Skråblikk og generaliseringer".

- Avalon, mod

Endret av Avalon
Skrevet

Jeg ser mannekjøtt mange plasser jeg. Kan komme med skrekkelig mange eksemper, men gidder ikke akkurat nå. Vet ikke helt hvilke filmer/tv-serier du ser TS.

• Liker 1
Skrevet

jooooooooooooooooooo, gi oss skicklige menn :danse::bolledeig:

Anonymous poster hash: 91a6b...59a

• Liker 2
Skrevet

Jeg har faktisk vurdert å starte opp en nattklubb/lounge med mannlige strippere i Oslo. Ser for meg at lokalet hadde ligget i en kjeller, men har egen inngang. Utenfor og ved inngangen rundt nattklubben ser det skikkelig skittent og shabby ut, men med en gang men trer inn dørene: røde gardiner, senket lys, halvnakne digge menn overalt som står og grinder på en stang etter musikk. Sitteplassene er i sort skinn, og runde små bord med lysestaker på. Ved baren står det en hunk i bare underbuksa, med belteseler og sløyfe rundt halsen som serverer deg byens beste coctails. Gjestene er kun Oslo's finest, og VIP r

Jeg har så lyst til å få til dette!!!

Hadde ikke det vært kult?

thums up :sjarmor:

• Liker 1
Skrevet

TS: Det er bare til å lage en profil på cupido og fortelle at du ønsker deg bilder av halvnakne mannekropper. Du trenger ikke takke meg.

Anonymous poster hash: 91ce2...d10
Skrevet

TS: Det er bare til å lage en profil på cupido og fortelle at du ønsker deg bilder av halvnakne mannekropper. Du trenger ikke takke meg.

Anonymous poster hash: 91ce2...d10

:laugh:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Nei til begge deler. Ja til mange flere fugletitter-programmer på tv`n! :opplyser:

Pervo som vil se på nakne fugler!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...