Tiak Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Hei Tenker å kjøpe den nye Xbox One til samboeren i bursdagsgave. Hvis noen har peiling trenger jeg litt hjelp... Advarsel, bare dumme spørsmål. - antar det er best å kjøpe den norske versjonen som kommer 5. sept? Hva er den praktiske forskjellen på denne og importene som har vært i salg til nå? -ser på elkjøp at Xbox one alene er dyrere enn en pakke med Xbox one+fifa+forza. Noen som kan forklare hvorfor? -alle jeg har sett heter "Xbox one 500 gb". Er det noen med mer (eller mindre) gb? -må man kjøpe alle spill nye, eller er One kompatibel med de gamle Xbox 360-spillene? Andre tips, noe jeg må tenke på?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 1. Ja, det er nok best å kjøpe den norske. Jeg har egentlig ikke mye peil på Xbox (jeg er bare oppdatert på ps4 og xbox, men spiller ikke sistnevnte selv), men den norske versjonen vil ha marked/online butikk som er tilpasset det norske markedet. De importerte har da ikke like mye tilgjengelig som den norske. Og om en importert en blir ødelagt så er det også vanskeligere å få fikset da norske regler på garanti osv. ikke gjelder. Gå derfor for en norsk xbox. 2. Det er nok ingen forskjell på de to pakkene hos elkjøp, de tjener nok bare på å selge en pakkeløsning enn maskinen ved at flere folk velger den med to spill inkludert. Kundene føler de får mer for pengene og kjøper derfor den, og elkjøp tjener på dette. Pakkedealen er tross alt ikke veldig mye billigere enn maskinen alene, bare nok til å trekke kunder. 3. Hittil er det bare utgitt versjoner med 500gb. 4. Spill og tilbehør fra Xbox 360 vil ikke fungere på xbox one. Noen andre tips vet jeg ikke om, kanskje andre her inne har det Synes det virker som en god ide! Anonymous poster hash: bd424...f60
Tiak Skrevet 3. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2014 Takk! Gode svar på dumme spørsmål
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Takk! Gode svar på dumme spørsmål Greit å spørre for å være sikker :D Anonymous poster hash: bd424...f60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå