AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Klarer ikke finne svaret ved å google, så jeg håper noen her inne kan hjelpe meg. Det nærmer seg en tung dag for meg og jeg ønsker å gå i kirken, tenne lys og bare sitte ned litt. Jeg bruker ikke å gå i kirken, så jeg kjenner ikke reglene. Tenkte å gå i nidarosdomen, men ser at det normalt er billett for å komme inn. Jeg har kjøpt billett og vært "turist" der før, har ikke noe behov for å gå på sightseeing nå. Skal jeg kjøpe billett om jeg blir med på gudstjenesten? Håper noen som vet orker å svare meg.... Anonymous poster hash: a8a68...add
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Det pleier ikke være billett for å delta på gudstjeneste. Evt kan du jo gå i en annen kirke som normalt ikke tar betalt for inngang hvis det bekymrer deg. Anonymous poster hash: ccd32...67f
trappejenta Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Det er ikke billettsalg for gudstjenester i Nidarosdomen, de er åpne for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå