Gå til innhold

24 og aldri hatt kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24 år gammel og studerer animasjon. Eg bare skjønner ikke det, hva er det kvinner vil ha!? Hvorfor liker ingen meg!? Føler at universet skapte meg for å være evig alene. Jeg pleide å gå ut på byen med venner. Eg pratet alltid med damer, men de likte meg bare ikke. Kanskje pga hudfargen min? Pga det fleste som går på utesteder er alltid som regel "norske" så eg tenker alltid at eg blir dømt pga mitt utseendet og dialekt.

Jeg var født her men eg føler ikke at eg passer inn. Norge er mitt hjem men det føles bare...hvordan skal eg forklare det.....rart.

Tenker alltid at hvis eg kanskje hadde flyttet til USA det hadde vært lettere å møte damer der.

Dette er ikke livet eg vil ha, eg er ung eg vil nyte livet. Date damer, ikke være alene og deprimert over at eg har aldri hatt sex eller kysset noen. Eg er nesten 25 og eg føler det kommer aldri til å skje. Det gjør meg så utrolig lei. Vennene mine sier at eg kommer til å møte noen snart men det har de sagt siden eg var 15....nesten 10 år siden!

Jeg er ikke stygg, minimum søt. Jeg til og med ber hver dag men det hjelper ikke.....HJELP! HVA BØR EG GJØRE!?!?!!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva kvinner vil ha og hva de faller for erfarer jeg er to forskjellige ting, de ønsker kanskje noe å strekke seg etter.

Men hvis du snakker med damer er det jo kjempe positivt, havner du i venne '' sonen ''

Hvor feiler det ?

Noe gjør du feil.. Det er ikke noe feil med deg vil jeg tro men noe med tilnærmingen

Endret av Dr_love
Skrevet

Da jeg var 17 år (i fjor) møtte jeg kjæresten min. Jeg var den jenta som aldri hadde snakket noe mye med gutter før og hadde aldri vært borti en. Men helt ut av det blå så hadde jeg plutselig funnet han jeg er kjæreste med nå, helt uventet. Så det skjer når du minst forventer det sikkert, sånn var det vertfall for meg:) du kommer nok til å finne deg en kjæreste!:)

Anonymous poster hash: 817dc...c46

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt, bare til å vente

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du bør slutte å lete etter damer på byn? Det er ikke akkurat det beste stedet å treffe noen.. Søk opp lignende tråder her, det er masse gode råd å få :)

Skrevet

Få deg en voksen jobb og slutt og les Donald.

Anonymous poster hash: ecc70...e90

• Liker 3
Skrevet

Hva kvinner vil ha og hva de faller for erfarer jeg er to forskjellige ting, de ønsker kanskje noe å strekke seg etter.

Men hvis du snakker med damer er det jo kjempe positivt, havner du i venne '' sonen ''

Hvor feiler det ?

Noe gjør du feil.. Det er ikke noe feil med deg vil jeg tro men noe med tilnærmingen

Hmm, stort sett ingen annelse hva jeg gjør feil. Blir alltid friendzoned. Føler at viben eg får i mine interaksjoner er veldig awkward. Vet aldri hva eg bør si.

Skrevet

Bare nevner det.... Www.dating-adventure.com

Vi hører hele tiden rundt oss at «bare vær deg selv, så kommer damene» Men dette stemmer ikke helt i virkeligheten. Mange av oss har fulgt dette rådet «å være seg selv» uten og fått de resultatene man er ute etter. Da må endringer til.

Skrevet

Hmm, stort sett ingen annelse hva jeg gjør feil. Blir alltid friendzoned. Føler at viben eg får i mine interaksjoner er veldig awkward. Vet aldri hva eg bør si.

Ja, men da er det jo dette du sliter med, ikke hudfargen din (ei eller utseende ditt) eller dialekten din. Det finnes da titalls gutter med din hudfarge (nå vet jeg ikke hvordan hudfargen din er) i Norge som ikke har problemer med datingfronten. Det samme gjelder dialekten din.

Det er ufattelig mange tråder her på KG som tar opp nettopp dette. Du burde lese noen av disse. Ellers synes jeg utesteder generelt ikke er den beste veien å gå for å få seg kjæreste. Det kan skje, men de fleste er ikke ute etter noe seriøst.

Anonymous poster hash: d7ef5...abf

Skrevet

Helt normalt, bare til å vente

Idiotisk svar. Sier du det samme til 45 år gamle jomfruer også?

Anonymous poster hash: 3f030...155

• Liker 1
Skrevet

Må være kjipt å være en søt sjenert utlending i Norge. Jenter som liker den type gutter går helst etter de Norske, de liker det mere trygt. Så er ikke nødvendigvis deg det er noe galt med, bare settingen du har kommet i.

Hvis jeg skal gi deg et råd som hjelper å få en kjæreste så er det å skaffe deg selvtillit. Det har så latterlig mye å si. Aldri tru du er for rar til å få deg kjæreste, aldri tru du ikke fortjener en jente. Får du de tankene er det bare å knuse de med engang.

Anonymous poster hash: 9591b...5da
Skrevet

Det er _ikke_ bare å vente. Konkurransen om kvinner er skarp og på ett vis må du innse hva som er spesielt bra med deg, hvorfor du er *den* mannen. Sikkert er det at hvis du ikke er bra nok for deg sjøl, er du ikke bra nok for andre.

Jeg hadde det slik da jeg var tjueen - tjuetre. Ser tilbake på det, så skulle det ikke trenge å være så magert som det var. Jeg hadde bare ikke vett nok til å ta hintene om at kvinna var interessert. Så det er en slags oppmerksomhet som må utvikles.

Kommer "kyssetidspunktet" og du ikke ser det, ikke kysser henne, da blir du vennesonet. Det kan være sårende for henne, for hun var virkelig opptatt av deg. Men du legger ingen intim interesse for henne for dagen, så du har på en måte avvist henne som kjæreste.

Hva skal jeg si? Få deg noen venner som er gode med kvinner. Lær. Men husk at ingen ting kommer ut av triks - det er faktisk deg sjøl du skal "selge" så du må være bunnløst ærlig.

Skrevet

Du er ung enda og har fortsatt mange år på deg å treffe damer. Bedre sent enn aldri. Så en gang kommer du til å treffe ei. Du har nok bare møtt feil damer. Ja finnes mange damer som dømmer folk for alt mulig også. Kjerringer altså. Men det finnes utrolig mange gode og snille damer som kommer til å like deg for den du er.

Skrevet

Sånn hadde jeg også det! Var 25 da jeg fikk min første kjæreste, uten å skjønne hvorfor. Til slutt ga jeg f i å spille det spillet, og der var han plutselig :)

No hurry ;)

• Liker 1
Skrevet

Få deg en voksen jobb og slutt og les Donald.

Anonymous poster hash: ecc70...e90

Hahaha

Anonymous poster hash: afa16...7e6

Skrevet

Du er ung enda og har fortsatt mange år på deg å treffe damer. Bedre sent enn aldri. Så en gang kommer du til å treffe ei. Du har nok bare møtt feil damer. Ja finnes mange damer som dømmer folk for alt mulig også. Kjerringer altså. Men det finnes utrolig mange gode og snille damer som kommer til å like deg for den du er.

Feil.

Før (på 60- tallet) var det muligens sånn, da giftet de mest attraktive seg med hverandre først. Den gang forble folk gift, så de mindre attraktive kunne følge på etter tur. - Dette er en forenkling men tjener til å illustrere hvorfor det i dag:

ikke finnes noen til alle (menn).

Dette finnes det statistikk på. Mens andelen kvinner som ikke får barn er stabil rundt en av ti og har vært det hele etterkrigstiden, har andelen menn som ikke får barn økt fra litt fler enn en av ti til om lag en av fire. Ikke har arbeidsinnvandring så stor innvirkning, ikke er karrieremenn overrepresentert i gruppa barnløse menn.

Noen menn slår seg etterhvert til ro med ei kvinne som har fått sine barn og forblir dermed barnløse stefedre (fatter ikke at noen gjør slikt) slik at det er noen færre menn i gruppa "forholdsløse" menn enn det er i gruppa barnløse menn.

Det er en høyst reell sjanse for at en mann forblir alene. Kvinnene ser også fall ut til å være mer enn fornøyde med å dele på de mest attraktive mennene.

Det er et forferdelig dårlig råd å gi til en ung mann som sliter med et svært viktig område i livet sitt at han ikke skal gjøre noe med det.

Skrevet

Feil.

Før (på 60- tallet) var det muligens sånn, da giftet de mest attraktive seg med hverandre først. Den gang forble folk gift, så de mindre attraktive kunne følge på etter tur. - Dette er en forenkling men tjener til å illustrere hvorfor det i dag:

ikke finnes noen til alle (menn).

Dette finnes det statistikk på. Mens andelen kvinner som ikke får barn er stabil rundt en av ti og har vært det hele etterkrigstiden, har andelen menn som ikke får barn økt fra litt fler enn en av ti til om lag en av fire. Ikke har arbeidsinnvandring så stor innvirkning, ikke er karrieremenn overrepresentert i gruppa barnløse menn.

Noen menn slår seg etterhvert til ro med ei kvinne som har fått sine barn og forblir dermed barnløse stefedre (fatter ikke at noen gjør slikt) slik at det er noen færre menn i gruppa "forholdsløse" menn enn det er i gruppa barnløse menn.

Det er en høyst reell sjanse for at en mann forblir alene. Kvinnene ser også fall ut til å være mer enn fornøyde med å dele på de mest attraktive mennene.

Det er et forferdelig dårlig råd å gi til en ung mann som sliter med et svært viktig område i livet sitt at han ikke skal gjøre noe med det.

Så klart blir de sittende alene hvis de stenger seg inne resten av livet. Det er vel de fåeste som gjør. Alle kvinner går ikke etter de mest attraktive/peneste. For det er jo ikke nok av de "hotteste" til alle damer.

Dessuten liker alle damer forskjellig og mener forskjellige menn er sexy. Ei kan synes en mann er sexy, ei annen synes ikke han er så sexy, men synes han andre er sexy. Noen kvinner liker til og med bamser (tjukke menn). Akkurat sånn er det jo med oss menn også. Vi liker forskjellig. Jeg liker slanke kvinner men har ikke i mot litt fett, helst blondiner, puppene kan være hvordan de vil. Andre mener noe annet. Utseendet tiltrekker, personligheten gjør at vi elsker/blir forelska. Som oftest.

Jeg har ikke sagt han ikke skal gjøre noe med det. Men han trenger ikke lete desperat. Det kommer etter hvert. Men ingen skal stenge seg inne eller gi opp. Tror nok de aller fleste menn får seg ei dame en eller gang i løpet av livet. Hvis de bare vil. Sikkert ikke alle som vil heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...