AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Ka synes dere om alenemødre? Jeg synes det er helt galskap at menn blir sammen med ei som har barn fra et tidligere forhold og oppdrar barn som ikke er deres. Anonymous poster hash: a1748...7b3
GammelKaktus Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Er du bitter fordi du ble forlatt til fordel for en alenemor? Er det traumer fra barndommen som gjøre at du har så mye i mot oss? Ble du kanskje dumpet av en alenemor? Fortell, venter i spenning på svaret ditt
RavN Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Når alenemødre og fedre fikser jobben er de dronninger og konger i min bok. Å finner man en partner som barna liker og godtar. Er jo det topp, enda en person som er glad i barna. :-) Hadde ikke blitt sammen med ei som fra skrev seg alt ansvar. Du tar meg med mitt, Liker du det ikke. Synd trist leit, samme visst ungene ikke godtar deg ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Ble du dumpa til fordel av en alenemor? Er de lykkelige så ser jeg ikke problemet. Er selv alenemor og bryr meg mitt i rassen om det gjør meg mindre attraktiv hos menn. Er ikke ute etter menn heller. Ble dumpa av forloveden min etter 3 år sammen da jeg var høygravid og om noen dømmer MEG for det så trenger jeg heller ikke slike troll i livet mitt. Anonymous poster hash: f33f1...86c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå