AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Kjæresten min er så altfor glad i å feste og drikke seg full. Ser det er andre som sliter med det samme..Han godt voksen og han har barn annenhver helg. Vi bor hver for oss så vi er ikke mye sammen på de helgene. Jeg har sett meg lei på festingen hans i helgene da han ikke har barna, da det aldri blir rom for kvalitetstid for oss. I dag sa han rett og slett: "Jeg har barna annenhver helg, og annenhver helg SKAL jeg ut og feste med kompiser. Hvertfall en av dagene. Innfinn deg med det. Så får det heller bli en overraskelse dersom jeg ikke skal noe en helg. Jeg er ganske knust, jeg kan ikke ha en mann som kun ser seg selv og sine behov. Hadde dere orket dette? Det er så rart for samtidig vil han være sammen med meg, og er ivrig etter å få meg med på å kjøpe hus. Hvorfor klarer han da ikke å kutte ut på festing å gi litt av seg selv? En gåte for meg..en kan vel ikke være SÅ anhengig av fester?? Hvordan klare å gå? :/ Anonymous poster hash: 27ea6...a88
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Bor sammen med noen venner, sitter vi hjemme en fredagskveld og bare ser på film, prater, gamer eller noe så kommer alltid kommentaren "vi har et kjipt liv". Virker som om enkelte kun har det gøy når de er ute på byen eller på fester. Og om man er en slik person så er det kanskje ikke så rart om man har lyst til å gå ut i hvert fall en helg annenhver helg. Og drar han ut en fredagskveld så har du han jo på lørdag og søndag? Anonymous poster hash: 717d9...93d
FMBLys Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Er ikke normalt å feste så mye. Hvis jeg var deg ville jeg vurdert forskjelligheten på dette området. Er han av type som liker å bare slappe av hjemme uten alkohol for å se film/game ol..? Eller å dra ut på kino, lignende uten å drikke seg dritings? Jeg og samboer koser oss ofte med cider, vin eller ett glass whiskey i helger, og slappe av hjemme og finne på noe sammen. Da er det snakk om ett eller to glass.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Er ikke normalt å feste så mye. Hvis jeg var deg ville jeg vurdert forskjelligheten på dette området. Er han av type som liker å bare slappe av hjemme uten alkohol for å se film/game ol..? Eller å dra ut på kino, lignende uten å drikke seg dritings? Jeg og samboer koser oss ofte med cider, vin eller ett glass whiskey i helger, og slappe av hjemme og finne på noe sammen. Da er det snakk om ett eller to glass. Åh, det er slik jeg vil ha det. Han kan vel like slikt han også. Film og vin og sånn, men han bare MÅ være med på fester som arrangeres, ellers får han hetta. Og da er det snakk om å drikke seg dritings og feste hele natta. Anonymous poster hash: 27ea6...a88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå