Kjibba Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Pleier å ha tynne klede under jakka når eg skal til byen for at det ikkje skal bli så klumpete. Ull-trenchcoat eller tjukk, lang dunjakke er det eg har å velge mellom. Men skulle så gjerne hatt ein ny ein,som er plass til å ha litt tjukke cardiganer ol. under! Gjerne litt lang, i grå, brun, blå eller kvit. Nokon her inne som har sett noko i den duren? Finner ingenting eg, ubrukelige meg -.- xD
Luckiness Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Her må jeg følge med! Sliter med det samme... Og når jeg først finner en jakke jeg liker, så koster den flere tusen
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Samme her! Følger med. Anonymous poster hash: 79d7d...394
Gjest Leintle Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 (endret) Endret 2. september 2014 av Leintle
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg Hvor er den burgunderfargete fra? Anonymous poster hash: 799ab...df7
Gjest Lille-pus Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 Om vi tar utgangspunkt i en kåpe, mest mulig ull, og en pris under 1000,- Er dette noe å ta med i betraktningen kanskje? Jeg har ikke prøvd den, den så bare ganske deilig og myk ut Lenke med produktdetaljer her.
Gjest Leintle Skrevet 2. september 2014 #8 Skrevet 2. september 2014 Hvor er den burgunderfargete fra?Anonymous poster hash: 799ab...df7 Monki
Kjibba Skrevet 3. september 2014 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2014 (endret) Om vi tar utgangspunkt i en kåpe, mest mulig ull, og en pris under 1000,- Er dette noe å ta med i betraktningen kanskje? Jeg har ikke prøvd den, den så bare ganske deilig og myk ut Lenke med produktdetaljer her. DEN såg god ut :D Den må eg sjekke ut Endret 3. september 2014 av Kjibba
Kjibba Skrevet 3. september 2014 Forfatter #10 Skrevet 3. september 2014 Merker eg er ein smule kresen.. Ikkje for åpent halsen, ikkje for korte armer (har mega lange armer), tjukt stoff, ikkje polyester eller akryl.. Gosh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå