Gjest Lilleulv Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Ethereal, jeg har fått inntrykk av at du er parfyme-ekspert, stemmer det? Mine foreldre skal ut og fly, og jeg tenkte å be de kjøpe en parfyme til meg. Jeg har en hugo boss deep red som snart er tom. Jeg elsker den lukta der, men har lyst på noe som lukter litt mer (men som ligner litt). Har du noen forslag? Tar oxo i mot forslag fra alle selvfølgelig! Jeg har lukta på Coco Mademoiselle og synes lukta var knall... etter 7 timer. Før det var den for sterk :-?
Gjest Lompa Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Vanskelig å foreslå parfymer for andre. Det lønner seg alltid å prøve de selv først før noen kjøper til deg. Det som lukter himmelsk på èn kan lukte kattepiss på en annen...
Gjest Ethereal Skrevet 6. juli 2004 #3 Skrevet 6. juli 2004 Hmm, parfymefreak som prøver å ikke kjøpe alt som frister :oops: Har du sett svarene mine til gjesten i en tråd her? Tipper du ville like noe av det samme. Chanel Chance er en lettere utgave av Coco Mademoiselle. Coco M. finnes også i eau de toilette, med stor hvit kork. Den er lettere enn den vanlige utgaven. Ellers er Hugo Boss Boss Intense veldig god, eller L'Or de Torrente, eller L'Instant fra Guerlain. Burberry Brit eller Gloria fra Cacharel kunne også falle i smak. Noen tips, i det minste...
Gjest Ethereal Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 Bvlgari Omnia' date=' kanskje?[/quote'] I it! men jeg vet at mange synes den lukter enten kattepiss eller brent gummi :-? Det er viktig å teste, men greit å ha noen navn når man går til parfymeriet (jeg gjør det slik selv).
Gjest Lilleulv Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 genialt! Mange gode tips som jeg skal sjekke ut før mine foreldre reiser. Takk takk! ps. så det var en annen parfyme-tråd ja. Tørte bare ikke å stjele oppmerksomheten fra trådstarter :oops:
Gjest Lompa Skrevet 6. juli 2004 #7 Skrevet 6. juli 2004 Kattepiss eller BRENT GUMMI??!!Den MÅ jeg bare lukte på en dag!:-) Lykke til med parfymekjøp,trådstarter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå