AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Hei, Vurderer å leie kaffemaskin hos Chaqwa fra Coca Colahttp://www.altavdrikke.no/utstyr-og-maskiner/varme-drikker/ . Har noen erfaring med de kaffemaskinene? Hvilken kaffemaskin er best, "EXPRESS" eller "BEAN TO BREW" ? Tusen takk for svaret! Anonymous poster hash: a60fb...675
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Har en kaffemaskin til 99 kr fra elkjøp. Funker fint den Anonymous poster hash: c46b7...430
Druid Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Hei, Vurderer å leie kaffemaskin hos Chaqwa fra Coca Colahttp://www.altavdrikke.no/utstyr-og-maskiner/varme-drikker/ . Har noen erfaring med de kaffemaskinene? Hvilken kaffemaskin er best, "EXPRESS" eller "BEAN TO BREW" ? Tusen takk for svaret! Anonymous poster hash: a60fb...675 Det kommer an på volumet. En samarbeidspartner valgte Express, men har for lite volum, så resultatet blir dårligere over uka. Så for lite volum ville jeg gått for Bean to brew (hele bønner lever mye lenger enn ferdig malt ).
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Hele bønner, som kvernes, gir helt klart en bedre kaffe. Anonymous poster hash: 15dee...7e2 1
Gjest Evans Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 mocca master! Utrolig god kaffetrakter. Garanti på 10 år også. Har en kaffekvern fra Bodum, så jeg kjøper både vanlig filtermalt og bønner.
fruBeist Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Skal du ha denne maskinen hjemme privat?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 Det spørs helt på hvorfor du har tenkt å leie. Bean to brew er nok det beste alternativet når det kommer til smak - jeg kjøpte inn en slik til kontoret selv fordi jeg sterkt misliker kaffe med sur ettersmak jf. kaffetrakter. Hvis det er effektivitet/kort tilberedningstid pr. kopp du er ute etter, så velg en av de andre. Da vil nok den med ferske bønner antakeligvis ha bedre smak enn den som bruker vanlig filtermalt. Men egentlig så vil nok en/flere moccamastere duge like greit. Anonymous poster hash: 47a28...dc3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #8 Skrevet 2. september 2014 Har Bosch Tassimo, og er veldig fornøyd med den. Anonymous poster hash: d9e9e...ddf
Name Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 (endret) Skal du ha denne maskinen hjemme privat? Endret 4. september 2014 av Name
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #10 Skrevet 9. september 2014 Skal du ha denne maskinen hjemme privat? Nei, kaffemaskin til kontoret Anonymous poster hash: a60fb...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå