Gå til innhold

Hva slags folk vil du være rundt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en person som egentlig er hyggelig og høflig mot alle og enhver, men som av enkelte grunner (ulike interessefelt, sjenerthet/sosiale problemer, kjønn, modenhet, utseende m/ en utstråling som oppfattes mindre imøtekommende/harmonerende ift. dem selv) ikke har noen venner lenger. Prater med de fleste, men unngår å gå ned i kantina da jeg ikke har noen å sitte med, ikke er invitert til noen fester eller andre sosiale arrangementer og heller ikke har en anelse om hvordan jeg skal tilbringe russetiden i år. Jeg jobber aktivt med meg selv hver dag for å bli bedre, og ja, det blir det. Jeg er altså en helt oppegående person, som er opptatt av egen helse og velvære, ikke er en "nerd" eller sosialt utskudd på en måte, men som rett og slett ikke har funnet min plass i en vennegjeng. Nå har jeg tenkt litt, og jeg vil stille følgende spørsmål:

Hva slags folk vil du være rundt? Hva slags personlighet har de, er det fortrinnsvis en gutt/jente/irrelevant, hvilken alder, hva interesserer vedkommende seg for/hva har dere til felles osv.?

Anonymous poster hash: 649aa...88a
Videoannonse
Annonse
Gjest _LilleMy
Skrevet

Har ingen spesiell type jeg vil være rundt, om personen er hyggelig kan jeg godt bli venn med han eller henne. Vennene mine er alle veldig forskjellige fra hverandre - alt fra noen veldig sjenerte typer til den mest utadvendte personen man finner :P Jeg har venner som er ganske lik meg selv, og venner som er det helt motsatte av meg selv. Med noen har vi felles interesser som tvserier vi kan snakke om som begge ser på, bøker, fotografi og lignende. Alle er rundt min alder, noen like gammel, noen et par år yngre og noen eldre igjen, både gutter og jenter. Jeg er veldig åpen for nye venner, og dømmer sjeldent før jeg blir kjent med personen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...