Gjest BettyBoop Skrevet 5. september 2014 #41 Skrevet 5. september 2014 I fremtiden?! Fremtid får være fremtid. Hvordan de løser problemene i fremtiden får de ta når den tid kommer. Bryllupet er her og nå, og hos oss ville det være fullstendig uaktuelt å ha tidligere sexpartnere til stede i vårt eget bryllup.men det er jo en spesiwll situasjon da hun nå er kjæresten til hans bror. Burde jo være viktig for brudgommen at broren kommer i bryllupet. Er det ikke så nøye med han så lenge hun ikke kommer?
Purple Basil Skrevet 5. september 2014 #42 Skrevet 5. september 2014 men det er jo en spesiwll situasjon da hun nå er kjæresten til hans bror. Burde jo være viktig for brudgommen at broren kommer i bryllupet. Er det ikke så nøye med han så lenge hun ikke kommer?For min del så nei, jeg viste også denne tråden til min forlovede og han sa akkurat det samme. Heldigvis så vil ikke dette bli en problemstilling for oss, men verken TS eller brudgommen ønsker å ha denne damen der - og det bør broren til brudeparet og damen respektere. Ærlig talt, damen har ligget rundt i familien, dette er ikke en hvilken som helst situasjon. Broren til TS mann bør være den forståelsesfulle her. Til TS: håper dere finner ut av situasjonen på deres måte 3
Gjest BettyBoop Skrevet 5. september 2014 #43 Skrevet 5. september 2014 For min del så nei, jeg viste også denne tråden til min forlovede og han sa akkurat det samme. Heldigvis så vil ikke dette bli en problemstilling for oss, men verken TS eller brudgommen ønsker å ha denne damen der - og det bør broren til brudeparet og damen respektere. Ærlig talt, damen har ligget rundt i familien, dette er ikke en hvilken som helst situasjon. Broren til TS mann bør være den forståelsesfulle her. Til TS: håper dere finner ut av situasjonen på deres måte herregud for en bridezilla du er. Hva er du redd for? At brudgommen skal ha swx med henne igjen i bryllupsfesten? 2
Sirkom Skrevet 6. september 2014 #44 Skrevet 6. september 2014 Ut fra svarene her vil jeg gjette at ikke så mange kommer fra et lite sted? Jeg skal gifte meg til våren, og i bryllupet mitt kommer både en ungdomsflamme og en eks..... Men jeg innser at det hjelper at det er noen år siden! :-) Undres på om den dama har veldig lyst på å stille i dette bryllupet....? Og hvis man ender opp med å invitere fordi man synes man burde, og hun kommer fordi hun synes hun burde..... Jeg vet faktisk ikke helt hvordan jeg ville ha tenkt, men ble bare så engasjert i tanken! :-D
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #45 Skrevet 6. september 2014 Nettopp, han var full, og det var en engangs greie. Ikke grunn i det hele tatt til å stenge henne ute sånn. Siden hun nå blir en del av familien, må dere bare sette strek over dette. Bor dere på en veldig liten plass, forresten? Hele opplegget høres ganske incestaktig ut... Ts her: Ja, vi bor på en veldig liten plass. Som jeg skrev i hovudinnlegget så vil vi ikke ha noe med hun å gjøre av flere grunner, det handler ikke bare om at hun har hatt sex med mannen min. Vi tenker også at fremtid er fremtid, og dette handler om bryllupet og dagen vår, ikke fremtidelige arrangement. Men jeg tenker at når desse to startet forholdet sitt(som selvfølgelig skjedde med et utroskap som skapte mye problem for resten av familien), så må de ha skjønt at det kom til å bli problematisk fremover. Det er broren til mannen min som har blitt sammen med denne dama, da må han forstå at det vil bli kleint i noen tilfeller. I dette tilfelle, vårt bryllup. Og for å svare på et annet spørsmål: Ja, vi tror begge at svigerbroren min vil forstå dette, da han er ydmyk over hvordan dette forholdet påvirker hele familien. Anonymous poster hash: 54ae4...d72 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #46 Skrevet 6. september 2014 De har vært ilag i ca 1 år nå. Et veldig ustabilt forhold. Og er i midten av 20 åra begge to. Anonymous poster hash: 54ae4...d72 Jeg hadde ikke invitert, du får spørre deg selv "er de sammen om 5 år?" også finne ut om du skal invitere Anonymous poster hash: aacfd...725 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå