Gå til innhold

Invitere dama til svigerbror

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det mener jeg. Med mindre det skulle være et alvorlig stygt brudd eller hun har gjort noe fælt.

Mener du at om denne damen og broren til din kommende mann skal gifte seg så syns du det er helt greit og ikke sårt i det hele tatt at dere ikke blir invitert? Mens alle andre blir det? Eller at alle, inkludert din mann blir invitert, men ikke du?

Det du gjør nå er å skape splid mellom brødre. En uting. La fortid være fortid. Det har ikke skjedd noe tragisk, ikke gjør det til en større greie enn det er. Og, litt avhengig av størrelse på bryllupet, så er det fullt mulig å unngå henne hele dagen uten at du i det hele tatt må jobbe for det.

Anonymous poster hash: b35de...eb5

Ts her: Det blir litt annerledes da dette er bror til grudgommen, og han da selvfølgelig blir invitert, begge veier. Om hun ikke vil ha en hu har hatt sex med i sitt eget bryllup, tror jeg mannen min ville skjønt også. Men hadde jeg hatt sex med grudgommen i et bryllup og min mann ble invitert, hadde jeg selv innsett at jeg ikke har noenting der å gjøre og hadde takket pent nei. Hadde jeg ikke blitt invitert, hadde jeg skjønt det veldig godt! Det er brudeparet sin dag, burde ikke de da få bestemme hvem de vil ha der og feire ilag med, eller må man invitere en haug med folk som man ikke liker bare for å være hyggeleg mot desse?

Det jeg gjør er å skape splid mellom brødre? Av meg og min forlovede, så er det han som har minst lyst å ha denne dama der, og han som presser på at "bare bror" blir invitert, så at jeg skaper splid mellom noen ser jeg ikke. Men det vel vel du best :)

Anonymous poster hash: 54ae4...d72

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her: Det blir litt annerledes da dette er bror til grudgommen, og han da selvfølgelig blir invitert, begge veier. Om hun ikke vil ha en hu har hatt sex med i sitt eget bryllup, tror jeg mannen min ville skjønt også. Men hadde jeg hatt sex med grudgommen i et bryllup og min mann ble invitert, hadde jeg selv innsett at jeg ikke har noenting der å gjøre og hadde takket pent nei. Hadde jeg ikke blitt invitert, hadde jeg skjønt det veldig godt! Det er brudeparet sin dag, burde ikke de da få bestemme hvem de vil ha der og feire ilag med, eller må man invitere en haug med folk som man ikke liker bare for å være hyggeleg mot desse?

Det jeg gjør er å skape splid mellom brødre? Av meg og min forlovede, så er det han som har minst lyst å ha denne dama der, og han som presser på at "bare bror" blir invitert, så at jeg skaper splid mellom noen ser jeg ikke. Men det vel vel du best :)

Vel, da forteller du han at familie kommer først. Man velger ikke bort deler av så nær familie på en slik dag.

• Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet

Broren til min forlovede har blitt sammen med eksdama til stebroren hans(som også er stebroren til min forlovede). Denne dama har også hatt sex med min forlovede, noe som gjør at jeg ikke vil ha hun i bryllupet vårt. Vi har heller ingenting med denne dama å gjøre av flere grunner, men vil det se rart ut at broren til min forlovede blir invitert men ikke dama hans?

jøss hva er det med at denne dama har vært borti alle mennene i den familien?
  • Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

TS her: Nei, jeg bryr meg lite om hva ho tenker. Er bare redd for hvordan folk reagererer på at vi ikke inviterer dama til broren til brudgommen. Han vil ikke ha hun i bryllupet selv, pga alt dette og at vi ikke har noen ting med denne dama å gjøre..

men om forholdet til henne og broren skulle bli mer seriøst så vil dere jo få noe med henne å gjøre framover...
Gjest BettyBoop
Skrevet

det handler jo litt om at alle gjester med en +1 får ta med det utenom han. Og om vroren cil ha henne ned som følge så er vel ikke forholdet så useriøst. Og som sagt om det blir mer seriøst og de etterhvert gifter seg kan ikke hun utelates fra familiesammenkomster pga fortida
  • Liker 1
Skrevet

Hadde jeg vært svogeren din, TS, og blitt invitert uten kjæreste, vile jeg ikke ha kommet. Dette kan ødelegge forholdet mellom din forlovede og broren hans, og det bør dere innse begge to.

• Liker 5
Skrevet

Ganske sikker på at det er mer kleint for henne enn for dere, da hun har tatt æresrunda på halve familien... ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle gjerne utelatt min "stemor" fra helvete!! Men konsekvensene av å ikke invitere henne hadde blitt for store.

Dere (han) bør tenke grundig gjennom om det er verdt å utelate henne. Kan dere plassere de litt unna? Så du slipper å prate med henne.

Noen ting må man ofre for familiefredens skyld. Jeg mener ikke at man skal godta alt. Men hvordan vil resten av familien reagere? Vil gjestene reagere? Jeg ville reagert. Og jeg tror våre gjester hadde reagert dersom min "kjære stemor" ikke hadde blitt invitert.
Konsekvensen dette får for min far, er at min mor skal sitte ved siden av meg.

• Liker 3
Skrevet

Hvem vil vel ha sin kjæres eks i bryllupet sitt? Dropp å inviter henne og hvis broren spør, så si grunnen. Vil ikke han komme uten henne, så får han heller holde seg vekke han og.

Anonymous poster hash: 078f2...2f2
  • Liker 2
Skrevet

Hvem vil vel ha sin kjæres eks i bryllupet sitt? Dropp å inviter henne og hvis broren spør, så si grunnen. Vil ikke han komme uten henne, så får han heller holde seg vekke han og.

Anonymous poster hash: 078f2...2f2

Så da skal man ikke ha kontakt med fremtidige tantebarn heller? Ikke invitere henne i barnedåp og andre familieselskap?

Man kan ikke utelate så nær familie. Da blir det dårlig stemning for alle.

Så lenge det ikke er utroskap involvert, må TS legge det bak seg. Dette skjedde før hennes tid. At det er ubehagelig skjønner jeg veldig godt.

• Liker 3
Skrevet

Hvordan tror dere din svigerbror kommer til å reagere på dette? Greit nok at din mann ikke har noe problem med dette, men hva med broren? Mannen din er ferdig med denne dama og ikke ser problemet i at hun ikke blir invitert, men for broren så er jo det hans kjæreste som blir utelatt. Jeg synes det er veldig spesielt å ikke invitere brudgommens bror med følge.

Jeg skjønner heller ikke at det at man har hatt sex med brud/brudgom automatisk gjør at man ikke bør komme i bryllupet. Hvorfor det? Det er da mange som klarer å beholde et vennskap med tidligere partnere. Evt er voksne nok til å akseptere at fortid er fortid, og at man kan omgås sivilisert hvis man tilfeldigvis ender opp i samme familie eller vennegjeng med hver sin nye partner.

At hun har hatt sex med din man er i seg selv ikke grunn til å utelate henne, det må etter min mening være noe mer. At han hadde vært utro med henne mens han var sammen med deg, at de har hatt et veldig stygt brudd el.

(Når det er sagt så synes jeg det er meget spesielt å ha sex med tre brødre. Det høres jo ikke helt normalt ut og jeg kan kanskje forstå at dere ikke har veldig lyst til å ha henne der. Men, selv om det er deres bryllup synes jeg dere bør svelge et par kameler og invitere henne. Dere trenger jo ikke ha noe med henne å gjøre den dagen uansett)

• Liker 2
Skrevet

Ut fra hva du sier så tror jeg du har en ganske god grunn til å droppe å invitere henne. Du skal være komfortabel med gjestene i ditt eget bryllup.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde droppet å gifte meg med han som har hatt sex med den grusomme dama!

Det sier jo veldig mye om hans dømmekraft!

Anonymous poster hash: 87ea7...d0c

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde droppet å gifte meg med han som har hatt sex med den grusomme dama!

Det sier jo veldig mye om hans dømmekraft!

Anonymous poster hash: 87ea7...d0c

Så utifra at du vet han har hatt sex med éi dame han angrer på i berusa tilstand, så har du nok grunnlag til å bedømme at jeg ikke burde gifte meg med denne mannen?

• Liker 1
Skrevet

Herregud, jeg ville aldri invitert noen som hadde ligget med meg eller mannen min. Det ville bare vært helt feil. Drit i hva andre sier og dropp den dama.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Herregud, jeg ville aldri invitert noen som hadde ligget med meg eller mannen min. Det ville bare vært helt feil. Drit i hva andre sier og dropp den dama.

men halloooo. Hvordan skal det bli i framtiden om hun dama gifter seg med broren til mannen til ts da??? Skal hun da fortsatt ekskluderes??
  • Liker 2
Skrevet

men halloooo. Hvordan skal det bli i framtiden om hun dama gifter seg med broren til mannen til ts da??? Skal hun da fortsatt ekskluderes??

I fremtiden?! Fremtid får være fremtid. Hvordan de løser problemene i fremtiden får de ta når den tid kommer. Bryllupet er her og nå, og hos oss ville det være fullstendig uaktuelt å ha tidligere sexpartnere til stede i vårt eget bryllup.
  • Liker 3
Skrevet

Så utifra at du vet han har hatt sex med éi dame han angrer på i berusa tilstand, så har du nok grunnlag til å bedømme at jeg ikke burde gifte meg med denne mannen?

Nettopp, han var full, og det var en engangs greie. Ikke grunn i det hele tatt til å stenge henne ute sånn. Siden hun nå blir en del av familien, må dere bare sette strek over dette.

Bor dere på en veldig liten plass, forresten? Hele opplegget høres ganske incestaktig ut...

• Liker 2
Skrevet

I fremtiden?! Fremtid får være fremtid. Hvordan de løser problemene i fremtiden får de ta når den tid kommer. Bryllupet er her og nå, og hos oss ville det være fullstendig uaktuelt å ha tidligere sexpartnere til stede i vårt eget bryllup.

Snakk om å sette seg selv på den høye hesten for et hersens bryllup. Patetisk er det.

• Liker 1
Skrevet

Snakk om å sette seg selv på den høye hesten for et hersens bryllup. Patetisk er det.

Det gir jeg da fanden i, det viktigste er at jeg og min forlovede er enige om hvordan vi vil ha bryllupet vårt.
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...