AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Hei. Skal pusse opp for 60.000kr. Jeg venter på noe etterbetalings penger som er rundt 60.000kr, men må pusse opp nå. Pengene kommer om noen mnd, men spørsmålet er. Burde jeg ta opp et lån på 60.000kr inntil det huslånet jeg har nå, eller burde jeg bruke pengene jeg har i fondet mitt. Har rundt 300.000kr. Etterbetalings pengene blir brukt på og betale ned gjelden eller puttet inn på fondet så fort jeg får det, men hva er beste måte? Takk. Anonymous poster hash: ac659...81c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Dette er jo helt enkelt et spørsmål om prisen på å hente inn pengene fra der ene eller det andre stedet. Anonymous poster hash: 50e58...f0b
Pengebingen Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Fasit er alternativ 3: vent med oppussing til du har fått pengene. Det kan være veldig dumt å selge skinnet før bjørnen er skutt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Vente er ikke aktuelt siden det kan være snø og vinter før disse pengene kommer. Anonymous poster hash: ac659...81c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå