Anciol Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Mistet en kartong iskaffe barista con latte i gulvet så det rant ut, mens jeg går for å hente en gulveduk, når jeg kommer inn igjen har katten lepjet i seg nesten all iskaffen på gulvet!
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Vil kanskje få vondt i magen, men ingenting moder natur kan fikse. 1
Minya Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Regn med litt røten pusemage i en ukes tid, blir det for ille, gi pus Zoolac for å roe magen.
Anciol Skrevet 2. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2014 Tror jeg kjøper en sprøyte zoolac til Katteladden:)
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Jeg tror det kommer veldig an på katten. Noen katter har mage av "stål" og tåler utrolig mye av mat og drikke de egentlig ikke skal ha. Mens andre får magetrøbbel bare man skifter fôrtype. Kattedamen jeg har nå, er en slukhals av de skjeldne, og har mange ganger fått i seg mat og drikke som hun ikke skal ha. Men hun har aldri hatt trøbbel med magen. Anonymous poster hash: cb3c5...789
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 jeg har hørt at katter ikke tåler kaffe. så kanskje ta en telefon til giftsentralen å høre for sikkerhets skyld? værste fall så går det på leveren løs, og da er katten ille ute. Anonymous poster hash: 9a771...2d5
Gjest Pheel Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 (endret) Drakk katten nesten en hel kartong, en sånn liten boks, da? Uansett er jo det mye, men sjekk ut innhold koffein og regn på det med å søke "caffeine poisoning in cats" på Google. Laktose er heller ikke bra for hunder og katter, men akkurat det går nok fint annet enn evt. magevondt og dårlig mage. La til: Og jo, koffein kan være dødelig for våre kjæledyr, men husker jeg riktig skal det litt til før det er veldig skummelt, men en hel sånn kaffeboks er jo også mye til en katt... Så sjekk det ut. Endret 4. september 2014 av Pheel
Anciol Skrevet 4. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2014 Den drakk ca 1/3 av kartongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå