AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Jeg bruker Myfitnesspal til å logge maten min, men jeg lurer på om det finnes en tilsvarende side der man kan planlegge matdagen/uken? Anonymous poster hash: b2d66...616
Pringle Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 MFP holder for meg, men her er en artikkel jeg kom over tidligere i dag: http://lifehacker.com/five-best-meal-planning-apps-1533809184
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 MFP holder for meg, men her er en artikkel jeg kom over tidligere i dag: http://lifehacker.com/five-best-meal-planning-apps-1533809184 Takk, men det er var ikke helt denne typen jeg så for meg, siden dette mer var planlegging av meny og innkjøp. Jeg tenkte mer i retning av MFP der man kan se næringsinnhold, se hva som skjer med næringsinnhold når man bytter ut en ingrediens i måltidet osv, og rett og slett planlegge dagens måltid på samme måte som man logger måltidet. Anonymous poster hash: b2d66...616
Pringle Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 (endret) Takk, men det er var ikke helt denne typen jeg så for meg, siden dette mer var planlegging av meny og innkjøp. Jeg tenkte mer i retning av MFP der man kan se næringsinnhold, se hva som skjer med næringsinnhold når man bytter ut en ingrediens i måltidet osv, og rett og slett planlegge dagens måltid på samme måte som man logger måltidet. Anonymous poster hash: b2d66...616 Akkurat... Jeg vet ikke om jeg forstår deg riktig Jeg prelogger stort sett, så jeg bytter ofte ut flere ingredienser/matvarer eller justerer mengden og ser på totalsummen(e) mange ganger før jeg bestemmer meg for hva jeg skal spise. Det går også an å bruke rapporten (grønn knapp nederst i dagbok) til å se flere dager under ett, også dager i fremtiden om du fyller ut på forhånd. Endret 2. september 2014 av Pringle
Siri33 Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 (endret) Hei. Vet ikke om en planlegger, men jeg bruker Somebody.no sin kostholdsdagbok til å skrive inn hva jeg skal spise fremover i kalenderen så ser jeg hvor mye jeg får i meg av næringsinnholdet og passe på at jeg får det jeg skal ha. Så går jeg inn å endre dette ettersom dagene går og skrive notater på hva som ikke gikk slik jeg ønsker, hvorfor osv. Er det større middager lager jeg bare dette i mine oppskrifter og legger inn i kostholdsdagboken. Da får jeg en oversikt over hva jeg eventuelt burde holde meg unnav. Funker fint for meg Endret 2. september 2014 av Siri33
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Jeg kjenner ikke Myfitnesspal da, men tar en sjanse på å tipse deg om Fitbit.com. Jeg registrerer og planlegger mine måltider der, man trenger ikke å ha skrittelleren eller betale noe for å bruke matplanen. Ellers er det også liknende muligheter hos Grete Roede, men jeg synes designet der er litt dårligere. Anonymous poster hash: 90b66...17f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Hvis jeg har forstått deg korrekt kan du jo gjøre dette i MFP. Det er bare å velge en dag i fremtiden og legge inn den maten du ønsker. Anonymous poster hash: 5a90e...904
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Diett.no Anonymous poster hash: 05c00...247
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå