Gå til innhold

Skal, skal ikke kjøpe denne cardigan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.miinto.no/p-381367-object-lang-cardigan?gclid=CPGumILRwsACFeH7cgodBY4A6g

En kollega har den og den er supermyk og deilig. Til sammen består den av 80% mohair og ull, noe som er veldig bra om man vil ha en lodden cardigan, har jeg forstått...Resten er nylon og elastan. Men den er jo dyr! Og den er ikke direkte tidløs, kanskje disse blir helt ut neste år. Ikke at det er så viktig..Eller jo, litt. Jeg er et flokkdyr når det kommer til mote :P

Har sett litt på denne også http://no.selected.com/femme/Knit/valerie-long-knit-angora-cardigan-f/16031229,no_NO,pd.html?dwvar_16031229_colorPattern=16031229_LightGreyMelange&forceScope= men den er ikke på langt nær så god på.

Ææh. Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: bf0e5...f31
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har råd til det- go for it

Anonymous poster hash: e2332...368
  • Liker 1
Gjest _LilleMy
Skrevet

Jeg synes den var veldig fin! Ville kjøpt den om jeg hadde hatt råd til det :)

• Liker 3
Skrevet

Dyr, kjedelig, formløs og fargeløs. Ville ikke gitt en 50-lapp en gang for et så intetsigende og lite flatterende plagg.

Anonymous poster hash: 07d55...b1b

• Liker 12
Skrevet

Jeg syns det virker litt upraktisk med såpass lange cardiganer, tenker at det er smart med en som er litt kortere?

Litt kortere, så syns jeg den hadde vært perfekt :)

Skrevet

Kjøp kjøp kjøp! :) Har nettopp bestilt ein liknande frå By Malene Birger :)

Anonymous poster hash: 41deb...aea

• Liker 1
Skrevet

Har du lyst på den, kjøp den :)

Ikke tenk på hva andre synes. Det er du som skal føle deg vel :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det virker litt upraktisk med såpass lange cardiganer, tenker at det er smart med en som er litt kortere?

Litt kortere, så syns jeg den hadde vært perfekt :)

Enig! Dessuten syns jeg beina ser så korte ut bakfra med såpass lange cardiganer.

Bortsett fra det, var den fin da!

Skrevet

Jeg ville kjøpt den. Hvis du liker den, så ikke bry deg om hva andre måtte mene.

Selv har jeg en lignende, samt 2 andre like lange men i helt andre farger og materialer.

Jeg kler best cardigan i den lengden og brukte det også i fjor. Du kan fint få det til å

funke uavhengig av hva motebildet sier.

Skrevet

Jeg synes den var direkte stygg.

Anonymous poster hash: 2712e...b00
  • Liker 1
Skrevet

Ok, men kjedelig og uoriginalt.

Anonymous poster hash: 916b1...5c8
  • Liker 1
Skrevet

H&M har en grå cardigan med over 60% mohair/ull, den er litt kortere men ligner veldig. Supergod, og koster 6-700

Anonymous poster hash: a4b4f...337

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...