Gå til innhold

Er det normalt å stryke klær?

77 stemmer

1. 1. Stryker du klærne dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg eier ikke strykejern, så nei.

Det eneste jeg eier som kan ha godt av stryking er blusen i jobbuniformen, og den blir hengt på henger på badet etter vask og blir dermed nesten dampet rett og fin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stryker ingenting, knapt nok bunadsskjorta.... Årsaken til det er at jeg ikke får til styrking, det blir ikke bra uansett. Kanskje noen erfarne kunne gitt meg noen råd? Kjøper gjerne et nytt stykejern og strykebrett hvis det er det som skal til. Skulle ønske jeg fikk til å stryke....

Anonymous poster hash: 650b3...086

Skrevet

Jeg stryker kun bunadskjorten og enkelte andre skjorter/penklær. Ingenting annet. Jeg rister de godt før jeg henger de opp, så de er ikke krøllete. Jeg gidder heller ikke å ta meg tid til å stryke alt. Rett og slett.

Gjest Enhjørning
Skrevet

Nå har jeg blitt skikkelig inspirert her og tar med strykejern og strykebrett til leiligheten jeg skal flytte inn i. Det meste skal strykes før det kommer inn i nye skap :fnise:

Skrevet

Jeg stryker det som strykes, slik som skjorter og bluser (og duker, selv om det ikke er å regne som klær), men jeg stryker ikke mer enn jeg må.

Forskjellige mennesker har forskjellige definisjoner på hva som må strykes. Bestemor strøk inntil helt nylig olabuksene til bestefar... :fnise:

Skrevet

Jeg stryker det som trengs å strykes for å se pent ut på. Dvs. en god del bluser og skjorter, noen skjørt og noen kjoler. På noen plagg er stryking alfa omega.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...