AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Kort fortalt var han utro og flyttet ganske fort inn til ny dame. Vi har flere barn sammen, og vi må samarbeide i mange år fremover. Men problemet er at med en gang han flyttet inn til den dama ( etter 4 dager), så har han vært forferdelig sint, avvisende og gjør alt vanskelig med samarbeid om barn og deling. Vi hadde det bra sammen, men vi levde ikke akkurat i en rosa boble lenger, etter 18 år sammen. Vi hadde en hverdag som alle har, så utroskapen med ei vi begge kjente fra før, kom som et sjokk på meg.. Men hva er årsaken til at han er så sint, avvisende, gjør alt vanskelig m samvær/ kommer ikke på samvær, vil ikke/ får ikke lov til å samarbeide med meg.jeg tenker st han har jo tatt et valg nå, og trenger ikke være så sinna da? Skulle da tro at en som har tatt et valg hadde det bra, og ville vise meg det, men argh... Han er så sint og vanskelig. Anonymous poster hash: 0061d...9cd
Gjest brutal_mann Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Dårlig samvittighet, ikke så veldig grønt gress der han er nå og savn over det dere hadde sammen. Jeg tipper de tre i varierende grad. Vi kan heller ikke se bort fra at du er ei megge mot ham da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå