Gjest LLM75 Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Driver og vurderer hvor vi ( jeg og typen) skal dra på ferie. Det skal være billig, livlig og avslappende. Altså ikke full partyplass, men heller ikke dødt heller. Har vurdert enten Kos eller Skiathos. Noen som har erfaring med disse stedene? Noen som har andre forslag?
Gjest Kalimera Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Jepp, har vært begge steder Kos i 96' og Skiathos i 03'. Sistnevnte var ikke veldig billig, og heller ikke voldsom party-faktor da vi var der i begynnelsen av juli.. Men endel fine små barer, hvor du kan sitte på puter v havna og nippe drinker og se på livet. Fint å spasere v havna. Romantisk sted, så passer fint for par - men en uke holder, etter min mening. Kjedet oss litt siste uka..men kommer sikkert an på hvor mange andre steder du har vært i syden. For oss var d ikke noe nytt v Skiathos - annet enn d ustabile været! Tordenvær og regnskyller må du regne m iom at Skiathos ligger ganske nær fastlandet og langt nord i forhold til f.eks. Kos. På Kos har du kanskje mer valgmuligheter, vil jeg tro. (R som sagt noen år siden jeg var der, da på jentetur - hvilket er en del annerledes enn par-tur.)
Ylajali Skrevet 6. juli 2004 #3 Skrevet 6. juli 2004 Var på Kos i 2000 på "festetur" sammen med tre andre. Anbefaler det ikke om man er et par, var veeeldig høy partyfaktor. Vi omdøpte bargata til barfgata, siden vi omtrent tråkka i spy hver gang vi gikk ut av taxien. Og vi var der seint på året tilogmed. Skal ikke tilbake. For øvrig var jeg og samboeren i Marmaris for et par år siden, der trivdes vi.
Gjest gjester Skrevet 6. juli 2004 #4 Skrevet 6. juli 2004 Hei! Var på Skiathos i fjor sommer (starten av juli) Kan anbefales. Fine strender, lei moped og kjør rundt til de beste som ligger litt utenfor byn. Kokunaries og Banana Beach er fine strender med en del liv og aktiviteter. Sistnevnte har også en del som er nudist, anbefales å prøve. Anbefaler å bo i Skiathos by da alt livet er der. Fine barer og noen diskotek. Ikke bare party, men bra utvalg for en bytur. Noen av de beste stedene ligger litt bortgjemt så spør en guide eller lokalbefolkningen om hvor det er mest liv.
Gjest LLM75 Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 Tusen takk for konstruktiv tilbakmelding. Tror vi velger Skiathos jeg. Var i aya napa for tre år siden og det ble litt vel i overkant. Skiathos høres ypperlig ut :-)
Mona Skrevet 19. juli 2004 #6 Skrevet 19. juli 2004 Nå er jo Kos og Korfu vel kjente partyøyer da, så ville helt klart valgt Skiathos selv! God tur hvis dere ikke har dratt ennå!
Sita Skrevet 20. juli 2004 #7 Skrevet 20. juli 2004 Har vært både på Kos og Skiathos, så hvis jeg skulle ha valgt et roligere sted, så hadde jeg gått for Skiathos.Kommer jo ann på hvor på kos dere evt.skulle bo da, mange rolige og flotte plasser utenfor selve byen også
sommerjente Skrevet 23. juli 2004 #8 Skrevet 23. juli 2004 Var på Kos med kjærten i 2000, og vi hadde det helt topp, vi. Det var jo masse party i bargata, men også plasser man kunne sette seg ned og ta en drink og se på livet. Var der bare i 4 dager (del av øyloffing), men vi trivdes veldig godt der, da... men veldig bra på mange andre greske øyer også, da.
Cilla Skrevet 23. juli 2004 #9 Skrevet 23. juli 2004 Har ikke vært på Kos men vi koste oss veldig på Skiathos, Var der 14 dager, anbefaler båttur til naboøyene Skopelos og Allonisos. Stranda ved Skiathos by er ikke noe særlig, reis heller til Koukonaries eller Banana beach. Vromolimnos er også fint, der bør du spise Gunns hamburger, Svær og kjempenam. Reis med scooter (pass opp for gærninger i trafikken)eller lokalbuss. Vi rakk aldri å ta båten til Lalaria. En dag med styrtregn ellers perfekt temp. Vi reiste i månedsskiftet mai/juni.
Gjest Moonshadow Skrevet 23. juli 2004 #10 Skrevet 23. juli 2004 Jeg har bodd og jobbet på Kos. Kan absolutt annbefales..
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. juli 2004 #11 Skrevet 23. juli 2004 Har vært på Skiathos,og hadde det helt topp der. Kjempefin plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå