AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Noen som kan være ærlig å si at dere har ikke taklet livet som mor, eller de utfordringene som trassalderen kommer med? Jeg lurer da på om noen har gått på sinnemestringskurs. Har det så hjulpet dere, eller en generelt forandring på livet? Selv så sliter jeg litt med mine to småbarn på to og fire år. Spesielt med han på fire, for han sier bare nei og er frekk i tillegg Anonymous poster hash: eb50b...44d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Det et du som trenger kurset? Eller fireåringen? Tror du mente deg selv. Jeg er mot til en treåring selv, og har nesten det motsatte problemet. Jeg klarer ikke å bli sint. Det lengste jeg går, er å si 'nei, ikke lov!' med litt streng stemme.Anonymous poster hash: 62939...c1b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 det er til meg selv. Anonymous poster hash: eb50b...44d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Hørtes ut som jeg kunne trengt noe sånt også.Anonymous poster hash: 46be4...f56
Kajal Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Kanskje COS-kurs kunne vært noe for deg? Sjekk med ditt lokale familievernkontor
Gjest Magdalene Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Det et du som trenger kurset? Eller fireåringen? Tror du mente deg selv. Jeg er mot til en treåring selv, og har nesten det motsatte problemet. Jeg klarer ikke å bli sint. Det lengste jeg går, er å si 'nei, ikke lov!' med litt streng stemme.Anonymous poster hash: 62939...c1b Hvordan er det mulig? At mamma eller pappa blir sinte, tror jeg bare er bra jeg. Greit at barna lærer at alt de gjør også går utover andre, og at andre da kan bli sinte. Nå snakker jeg ikke om å stå over ungen og skrike altså, men litt mer enn "nei, lille puseluse, ikke lov".
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Har gått på sinnemestringskurs selv, det er bare logisk tenkning. Hadde mange "oppgave" og diskuterte ting som "dersom en bil sto åpen, er det greit å stjele det som er i bilen"... veldig rart kurs. Eneste jeg lærte, og fikk igjen fra det kurset (som gikk over flere uker) var å telle til ti... og det kunne jeg ha lært fra google. Anonymous poster hash: 648dd...815
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 guri... det er ikke bare litt sint jeg blir... Det er ønsket om at sinneutbruddet vises sånn at det ikke gjentar seg av motparten, i den saken barna. Det er ekstrem vondt å måtte takle sånt uten noe slags verktøy. å telle til 10? Virkelig? Men var det mot andre mennesker eller egne barn? Det du sier er at de ville lære deg om rett eller galt??? Veldig rart ja. Anonymous poster hash: eb50b...44d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå