AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Sette deg innerst der strømuttakene er? Jeg liker så godt å sitte innerst men på biblioteket her et det ikke så mange plasser med mulighet for å lade pc Anonymous poster hash: df010...782
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Første mann til mølla, vel? De som må lade kan jo ta med seg en sjøteledning, for å unngå krise?Anonymous poster hash: d86f6...e11 2
Cambria Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Synes jeg ikke. Også er det jo bare å flyte seg om noen spør pent. Folk må jo klare det om de er avhengig av strøm på pc'n
Gjest _LilleMy Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Det synes jeg ikke. Om de absolutt trenger strøm er det ikke verre enn å spørre pent om du kan flytte deg.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Det er en del bibliotek i dag som låner ut skøyteledninger om du har med deg lånekortet ditt. Mvh en bibliotekar. Anonymous poster hash: 4dc5c...a92
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Hvis det pleier å være mange med PC som ikke får lade, synes jeg nok det er litt egoistisk, ja. Anonymous poster hash: f7e05...7f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå