Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg traff kjæresten min skulle jeg inn og stikke hull på en cyste i magen og gjøre en annen ting inni der. Noe jeg ville holde for meg selv. Jeg fortalte han om cysten, men ikke om det andre. Jeg kjenner at jeg er livredd for at han skal få vite det, og gå fra meg!

Han er av typen som helst skulle ønske jeg ikke hadde en fortid og sånt.

Den tingen jeg ikke har fortalt han om syns jeg var så ekkelt selv, og var livredd for og skremme han bort! Det var ingenting smittsomt, og det er borte nå! Jeg ville bare ha det overstått og fortrenge det! Og fikk meg bare ikke til og dele det med han.

Jeg deler ellers alt med han, og jeg elsker han mer enn alt i hele verden! Jeg ser hele fremtiden min og resten av livet mitt med han!

Har han grunn til og gå fra meg for at jeg har holdt det for meg selv? Kan det bli sett på som et tillitsbrudd? Er man pliktig til og fortelle den man er sammen med om absolutt hele fortiden sin? Hver eneste detalje? Det er vel nåtiden og fremtiden som er viktigst?

Jeg er skikkelig redd for at han skal gå fra meg pga det! :(

Alle jeg kjenner har noe i fortiden sin de ikke er kjempe stolt av og som de velger og holde for seg selv! Blir vel litt det samme?

Jeg klarer og tenke fornuft. Går han fra meg pga det så var det ikke meningen at det skulle være oss. Og da kan han umulig elske meg nok! Men, er kjipt og tenke på uansett!

Alternativet som er og bare dele det med han nå, er ikke aktuelt. Jeg blir aldri klar til og snakke om det, for jeg er så redd for og miste han, og det blir jeg aldri klar for! :( Så får han vite det finner han ut av det på andre måter. Angrer litt på at jeg ikke bare delte det i begynnelsen.. Da kunne han gått da, istedenfor nå eller senere! Dumme dumme meg... Men føler det blir enda mer kjipt og fortelle om ting fra tidligere! :-/

What to do? Noen tanker? Meninger?

Anonymous poster hash: 83bd2...ba8

Anonymous poster hash: 4b148...137

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at du nesten er nødt til å si hva den "tingen" er. Folk slutter å lese etter det tredje avsnittet fordi de er alt for nysgjerrige på "den tingen" til å kunne gi råd om den faktiske situasjonen...

Anonymous poster hash: dc76b...b6f
Skrevet

Vanskelig å vurdere om det er snakk om et tillitsbrudd, når du ikke sier konkret hva det er.

Anonymous poster hash: 01d71...a4e

Skrevet

Hva er det du har fjernet? Hva kjæresten din ser på som et tillitsbrudd vet bare han. Det spørs veldig på hvor lenge dere hadde vært sammen da du opererte. +++

Min kjæreste hadde nok sett det som et tillitsbrudd, andre kjærestepar forteller hverandre ingenting. Personlig er jeg av en personlighet som vil vite alt og fortelle alt, men ikke alle er som meg :)

Anonymous poster hash: 3353b...b9b
Skrevet

Noe dødt, og gammelt!

-Ts!

Skrevet

Tror ikke vi var blitt kjærester da engang. Var veldig veldig tidlig!

- Ts!

Skrevet

Noe dødt, og gammelt!

-Ts!

Et dødt og gammelt foster?

Anonymous poster hash: dc76b...b6f

Gjest Violetta
Skrevet

Hvorfor skal du fortelle om det? Får det noen konsekvenser?

Gjest Elseby13
Skrevet (endret)

Det går ikke an å hjelpe deg når du ikke vil si hva problemet er..! De fleste menn vil være nokså uinteresserte i om damen fjernet en føflekk på magen før de ble sammen. Noen menn vil nok vite om du har fjernet et barn/foster.

Har du fjernet eggstokker/livmor er det utilgivelig hvis mannen en gang i fremtiden ønsker seg barn!

Derfor må du nok være mer konkret her.

Endret av Elseby13
Skrevet

Om du har fjernet deler av tarmen din bryr han seg neppe. Har du sterilisert deg selv vil han nok vite om det. Men det er veldig vanskelig for folk å skulle gi deg råd når du ikke vil si hva det er, kan jo være hva som helst!

Skrevet

Om du har fjernet noe som ikke får konsekvenser for barn senere, varige mén eller noe, så trenger du ikke si noe om du syns det er vanskelig.

Anonymous poster hash: 08bc9...a0d
Skrevet

Dødt gammelt foster.

- Ts!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...