Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå har vi også endelig bestemt oss for å lage et nytt familiemedlem!

Jeg har gått på pilla siden mars 2014 og tok den siste pilla 5 august. Fikk bortfallsblødningen 7 august. Skal jeg telle dager til neste mens fom 5 august eller fra den dagen bortfallsblødningen kom? Jeg skal ha mens i morgen hvis jeg teller fra 7 august. Jeg er såå spendt på om den kommer eller ikke, klarer nesten ikke vente :P

Jeg har hatt en del mensmurringer siste 4-5 dager. Vi har hatt sex opptil flere ganger om dag siden pilleslutt, så håper vi har truffet på. Vet også at kroppen trenger tid til å stabilisere seg igjen etter pilleslutt..

Er det noen som har blitt gravid første pp etter pilleslutt?

Takker for alle svar!

Hilsen jente 22

Anonymous poster hash: a2c5e...acf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan i grunn ikke telle fra noen av dagene. Det er umulig å vite hvordan syklus blir etter p-pille slutt.

Du må nok bare vente å se når mensen kommer også begynne å telle syklus fra første dag i den.

Har aldri blitt gravid på første forsøk etter p-pilleslutt. Syklusen min har alltid vært på bærtur de første månedene.

Anonymous poster hash: 08f83...fa6
Skrevet

Jeg har sluttet på pilla to ganger, og da gikk syklusen min tilbake til normalt med en gang. Håper på det sammw denne gangen :)

Skrevet

TS her. Mensen kom fredag 5 september. Den kom ganske så innenfor min syklus før jeg begynte på ppiller. Er nå min syklus tilbake til normalen? Håper på at det klaffer denne prøveperioden :)

Skrevet

Jeg ble gravid med én gang. Synd! Skulle gjerne "jobbet" litt mer for det :fnise:

Anonymous poster hash: c92ae...d1a
Skrevet

TS her. Mensen kom fredag 5 september. Den kom ganske så innenfor min syklus før jeg begynte på ppiller. Er nå min syklus tilbake til normalen? Håper på at det klaffer denne prøveperioden :)

Fortsatt ikke godt å si. Man må gjerne ha noen sykluser før man ser om den er regelmessig.

Men det er eggløsning som teller for å bli gravid, har du det spiller det ikke så stor rolle om syklusen er. regelmessig eller uregelmessig, bare det ikke er altfor stor variasjon i antall dager, da kan det tyde på at noe er galt.

Når du fikk mens nå igjen så har du mest troig hatt eggløsning i mellomtiden.

Skrevet

Hehe, noen er heldig med at det klaffer med en gang :D

Jeg ble gravid med én gang. Synd! Skulle gjerne "jobbet" litt mer for det :fnise:

Anonymous poster hash: c92ae...d1a

Skrevet

Takk for svar! Jeg vet det er eggløsning som teller :) men kjekt å vite om jeg kan telle dager til neste eggløsning fra første mensdag :)

Fortsatt ikke godt å si. Man må gjerne ha noen sykluser før man ser om den er regelmessig.

Men det er eggløsning som teller for å bli gravid, har du det spiller det ikke så stor rolle om syklusen er. regelmessig eller uregelmessig, bare det ikke er altfor stor variasjon i antall dager, da kan det tyde på at noe er galt.

Når du fikk mens nå igjen så har du mest troig hatt eggløsning i mellomtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...