Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vil dele sine erfaringer når det gjelder forhold hvor du føler at gutten/ jenta er usikker? Bør man ligge lavt? Er det bare vi jenter som overanalyserer? Hvis det ble slutt, der hvor du tenkte han ble usikker, hvor lang tid tok det før han fortalte det? Fortalte han det i det hele tatt, eller ble han bare stille og du selv trakk konklusjonen at det ble slutt? Hva er dine erfaringer? Både positive og negative

Endret av idalok
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ofte opplevd at jeg overreagerer når jeg føler at forholdet går annerledes, og jeg tror partneren min er usikker. Ofte er det andre grunner enn det man ofte tror. Hvis partneren din er usikker vil han mest sannsynligvis fortelle deg dette eller i værste fall gjøre det slutt. Ikke press han, vær som du alltid har vært og vis at du er positiv ( dumsnill, i dine egne øyne) og ta ting som det kommer. Ofte hvis det er menn (generelt) vil menn ofte fokusere på seg selv når det gjelder sykdom eller en stresset hverdag. Dette er helt normalt, ikke fokuser på det og hvis han vil ha deg vil han fokusere på deg når han får tid igjen. Du kan eventuelt la han savne deg litt, la han kontakte deg om dere skal finne på noe, samtidig som du sender meldinger her og der, for å vise at du fortsatt er her, men ikke send meldinger så du maser på han, da vil han ofte føle seg presset eller dårlig skyldfølelse siden han ikke har tid og vil ofte muligens stikke av. Det er mine erfaringer :)

Anonymous poster hash: bdcbf...b12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...