AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Jeg har datet en mann i en måned. Han har aldri sagt at han liker meg/ser for seg et forhold med meg/begynner å bli forelsket, MEN han vil treffes ofte. Til nå har vi vel sett hverandre tre-fire ganger i uka (det er barn involvert, så det er egentlig ganske mye). Han har fortalt om meg til vennene sine, men jeg har ikke møtt noen av de, og vi har kun møttes hjemme hos han eller meg. Han er veldig opptatt av sex og prøver seg hver gang vi møtes. Greit nok i og for seg, vi har hatt sex, men jeg syns det ble for stort fokus på det, så jeg ba om at vi lot det ligge litt (redd for å bare bli brukt igjen..). Han sa han respekterte det. Allikevel har han prøvd seg like mye hver gang.. Og det ender jo bare med at det blir ubehagelig fordi jeg må avvise han. Hva tenker dere om dette? Anonymous poster hash: 6a8eb...8aa
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Jeg hadde droppet han. Respekterer han ikke grenser tidlig i bekjentskapet, kommer han ikke til å gjøre det senere heller. Han betyr bråk i livet ditt. Gå videre. Anonymous poster hash: 8b9ce...a34 2
Gjest Lille-pus Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Jeg har datet en mann i en måned. Han har aldri sagt at han liker meg/ser for seg et forhold med meg/begynner å bli forelsket, MEN han vil treffes ofte. Til nå har vi vel sett hverandre tre-fire ganger i uka (det er barn involvert, så det er egentlig ganske mye). Han har fortalt om meg til vennene sine, men jeg har ikke møtt noen av de, og vi har kun møttes hjemme hos han eller meg. Han er veldig opptatt av sex og prøver seg hver gang vi møtes. Greit nok i og for seg, vi har hatt sex, men jeg syns det ble for stort fokus på det, så jeg ba om at vi lot det ligge litt (redd for å bare bli brukt igjen..). Han sa han respekterte det. Allikevel har han prøvd seg like mye hver gang.. Og det ender jo bare med at det blir ubehagelig fordi jeg må avvise han. Hva tenker dere om dette?Anonymous poster hash: 6a8eb...8aa Nå skal jeg vel ikke plante idèer i hodet ditt, men vet du egentlig at han har snakket om deg til vennene sine? - eller er det noe han bare har fortalt deg at han har gjort? Er dere ute sammen, eller er det bare slik at dere møtes hjemme hos en av dere? - og nesten kun med fokus på sex. Det er jo absolutt realt altså, forleskede menensker vil jo pule hele tiden, men av en eller annen grunn får jeg en liten tanke om at han kanskje ser på deg mest som en elskerinne/knullekompis...
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Friends with benefits. Anonymous poster hash: 1c4d0...d94
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Nå skal jeg vel ikke plante idèer i hodet ditt, men vet du egentlig at han har snakket om deg til vennene sine? - eller er det noe han bare har fortalt deg at han har gjort? Er dere ute sammen, eller er det bare slik at dere møtes hjemme hos en av dere? - og nesten kun med fokus på sex. Det er jo absolutt realt altså, forleskede menensker vil jo pule hele tiden, men av en eller annen grunn får jeg en liten tanke om at han kanskje ser på deg mest som en elskerinne/knullekompis... Jeg tror han har gjort det ja. Han har tatt tlf hos meg og sagt "Nå er jeg hos "Kari"" etc. Jeg har ikke noen grunn til å tro han lyver om akkurat det. Men hva han sier om vårt "forhold" vet jeg jo ikke da. Jeg har spurt om han bare vil ha sex, han benekter det. Han sier vi "dater". Han vet veldig godt at jeg ikke er ute etter kun sex. Vi har fortsatt ikke vært ute sammen. Som regel har det ikke passet seg sånn, men når det har passet seg sånn at vi kunne gått ut har vi bare vært hjemme også.. Anonymous poster hash: 6a8eb...8aa
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Dere har ikke truffet hverandre på restaurant, cafe, en bar overhodet? Ikke engang i starten? Anonymous poster hash: 1c4d0...d94
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 Dere har ikke truffet hverandre på restaurant, cafe, en bar overhodet? Ikke engang i starten? Anonymous poster hash: 1c4d0...d94 Nope. Jeg syns det er litt sært selv. Første gang vi møttes alene var hjemme hos meg.. Anonymous poster hash: 6a8eb...8aa
Petalouda Skrevet 2. september 2014 #8 Skrevet 2. september 2014 foreslå at han møter noen av dine folk, at dere går ut på kafe eller noe.
Ferny Skrevet 2. september 2014 #9 Skrevet 2. september 2014 Jeg synes også at det er litt rart at dere bare treffes hjemme hos hverandre. Særlig i startfasen er det jo nesten mer vanlig å finne på ting sammen ute (restaurant, kino, teater, konserter, fester, turer osv.). Kan være koselig å være hjemme, for all del - men det er jo også viktig å oppleve ting sammen. Men det jeg uansett reagerer mest på, er at han prøver å overtale deg til noe du har gitt beskjed om at du vil vente med. Greit, dere har hatt sex allerede, men du har sagt at du vil la det ligge en stund. Når han da fortsetter å prøve seg, så mener jeg det er en dealbreaker. Men det er nå bare meg da.
Gjest Lille-pus Skrevet 2. september 2014 #10 Skrevet 2. september 2014 Jeg tror han har gjort det ja. Han har tatt tlf hos meg og sagt "Nå er jeg hos "Kari"" etc. Jeg har ikke noen grunn til å tro han lyver om akkurat det. Men hva han sier om vårt "forhold" vet jeg jo ikke da. Jeg har spurt om han bare vil ha sex, han benekter det. Han sier vi "dater". Han vet veldig godt at jeg ikke er ute etter kun sex. Vi har fortsatt ikke vært ute sammen. Som regel har det ikke passet seg sånn, men når det har passet seg sånn at vi kunne gått ut har vi bare vært hjemme også..Anonymous poster hash: 6a8eb...8aa Joda. Helt greit at 'han vet', men bryr han seg om det han vet? tenker jeg. Vet du hva han legger i begrepet 'date'? Det kan være slik med dere at dere begge to antar at den andre vet og forstår, og så er det slik at det den andre vet og forstår jo alltid vil være hans/hennes egen forståelse av det man har fått vite. Om dere har lik forståelse er kanskje ikke like klart, det kan høres ut som dere tenker og forstår litt ulikt. Noe er det jo siden du sier at han prøver seg like mye hver gang dere treffes (altså 3-4 ganger i uken) og du hver gang 'må' avvise ham. Det høres jo ut som en situasjon hvor dere er på litt ulike planeter. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #11 Skrevet 2. september 2014 Jeg synes også at det er litt rart at dere bare treffes hjemme hos hverandre. Særlig i startfasen er det jo nesten mer vanlig å finne på ting sammen ute (restaurant, kino, teater, konserter, fester, turer osv.). Kan være koselig å være hjemme, for all del - men det er jo også viktig å oppleve ting sammen. Men det jeg uansett reagerer mest på, er at han prøver å overtale deg til noe du har gitt beskjed om at du vil vente med. Greit, dere har hatt sex allerede, men du har sagt at du vil la det ligge en stund. Når han da fortsetter å prøve seg, så mener jeg det er en dealbreaker. Men det er nå bare meg da. Jeg er også vant til at man er mye ute og spiser etc. i begynnelsen, så jeg syns det er rart.. Men ja, jeg reagerer på at han ikke respekterer det. Da jeg tok det opp at jeg ville la sexen vente litt så var det "ikke noe problem" og han sa han forsto det. Men han viser jo det motsatte. Kan bare være tankeløshet, og at han er kåt, jeg vet ikke.. Anonymous poster hash: 6a8eb...8aa
Ferny Skrevet 2. september 2014 #12 Skrevet 2. september 2014 Jeg er også vant til at man er mye ute og spiser etc. i begynnelsen, så jeg syns det er rart.. Men ja, jeg reagerer på at han ikke respekterer det. Da jeg tok det opp at jeg ville la sexen vente litt så var det "ikke noe problem" og han sa han forsto det. Men han viser jo det motsatte. Kan bare være tankeløshet, og at han er kåt, jeg vet ikke..Anonymous poster hash: 6a8eb...8aa Kan godt hende det er som han sier - han begynner å bli forelsket i deg. Og det er vel sjeldent man har mer lyst på sex enn når man er forelsket. Men det er uansett viktig at han respekterer dine ønsker/grenser. Hvis jeg hadde skullet fortsette å treffe denne mannen, så ville det nok i så fall vært avgjørende å få poengtert at jeg ikke liker å bli overtalt inn i noe jeg ikke har lyst til. Kanskje han ikke har forstått hvor mye du reagerer på akkurat dette, og at du dermed må få belyst det bedre? Når det er sagt - jeg hadde nok uansett vært skeptisk. Du har faktisk eksplisitt sagt til han at du vil la den biten ligge en stund. Jeg klarer liksom ikke helt å se hvordan han ikke kan fange opp det signalet. Det med å finne på ting sammen er et mindre problem i mine øyne. Den trenden burde være lett å snu - bare inviter han med ut på en helaften neste gang. Noen er jo litt "hjemmedyr" enn andre, og trenger å bli dratt med ut innimellom.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #13 Skrevet 2. september 2014 Kan godt hende det er som han sier - han begynner å bli forelsket i deg. Og det er vel sjeldent man har mer lyst på sex enn når man er forelsket. Men det er uansett viktig at han respekterer dine ønsker/grenser. Hvis jeg hadde skullet fortsette å treffe denne mannen, så ville det nok i så fall vært avgjørende å få poengtert at jeg ikke liker å bli overtalt inn i noe jeg ikke har lyst til. Kanskje han ikke har forstått hvor mye du reagerer på akkurat dette, og at du dermed må få belyst det bedre? Når det er sagt - jeg hadde nok uansett vært skeptisk. Du har faktisk eksplisitt sagt til han at du vil la den biten ligge en stund. Jeg klarer liksom ikke helt å se hvordan han ikke kan fange opp det signalet. Det med å finne på ting sammen er et mindre problem i mine øyne. Den trenden burde være lett å snu - bare inviter han med ut på en helaften neste gang. Noen er jo litt "hjemmedyr" enn andre, og trenger å bli dratt med ut innimellom. Hvis du leser første posten min en gang til så ser du at han aldri har sagt noe om at han begynner å bli forelsket/liker meg etc. Han har gitt meg komplimenter for utseendet, men det er vel det..Anonymous poster hash: 6a8eb...8aa
Ferny Skrevet 2. september 2014 #14 Skrevet 2. september 2014 Hvis du leser første posten min en gang til så ser du at han aldri har sagt noe om at han begynner å bli forelsket/liker meg etc. Han har gitt meg komplimenter for utseendet, men det er vel det..Anonymous poster hash: 6a8eb...8aa Ah, ser det nå. Plukket visst opp det med forelsket i en kommentar som Lille-pus kom med.
Gjest krokodillen Skrevet 2. september 2014 #15 Skrevet 2. september 2014 Nope. Jeg syns det er litt sært selv. Første gang vi møttes alene var hjemme hos meg..Anonymous poster hash: 6a8eb...8aa syns ikke det er så sært. jeg foretrekker også hjemmetreff så tidlig i fasen. er ikke vits for min de lat hele byen vet om det før jeg er sikker på at det blir noe av
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #16 Skrevet 2. september 2014 syns ikke det er så sært. jeg foretrekker også hjemmetreff så tidlig i fasen. er ikke vits for min de lat hele byen vet om det før jeg er sikker på at det blir noe av Men vi har sikkert vært hjemme hos hverandre minst 15 ganger. Burde vel kunne dra ut da? Egentlig er ikke det hovedproblemet. Mer at jeg ikke vet hvor jeg har han. Han virker som en veldig snill fyr, men at man er snill betyr ikke nødvendigvis at man er ute etter noe seriøst Også dette med sexen da.. Anonymous poster hash: 6a8eb...8aa
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #17 Skrevet 2. september 2014 Men vi har sikkert vært hjemme hos hverandre minst 15 ganger. Burde vel kunne dra ut da? Egentlig er ikke det hovedproblemet. Mer at jeg ikke vet hvor jeg har han. Han virker som en veldig snill fyr, men at man er snill betyr ikke nødvendigvis at man er ute etter noe seriøst Også dette med sexen da..Anonymous poster hash: 6a8eb...8aa Ahh skjønner frustrasjonen din.. Holder på med en slik en selv.. Men han har sagt dere er kun venner? Ringer / tekster dere mye? Anonymous poster hash: b0f2c...3ca
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #18 Skrevet 2. september 2014 Ahh skjønner frustrasjonen din.. Holder på med en slik en selv.. Men han har sagt dere er kun venner? Ringer / tekster dere mye?Anonymous poster hash: b0f2c...3ca Han har sagt at han ser på oss som noen som "dater". Han virker generelt som en fyr som ikke snakker om følelser og heller kødder det vekk.. Han har ringt meg for å prate kanskje 2-3 ganger. Tekste gjør vi litt, men det blir vel maks 10 om dagen.. kanskje noe på snapchat også. Anonymous poster hash: 6a8eb...8aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå