AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Er på det sjette året og nå begynner jeg å bli drittlei hele greia...Er i 40 åra begge to,han har ei jente på 10 og je har to på 10 og 12....har hatt en regel om at når han har jenta si på besøk i helgene(og da er også mine jenter hjemme)....er besøk fra veninner utelukket pga sjalusi og intriger...helt til nå da hans eks er i tottene på han om at deres felles SKAL ha med seg besøk til oss neste gang hun kommer....Han sa til meg forleden at hvis jeg har noe imot det så blir det restriksjoner for mine to som bor fast sammen med oss, sier jeg nei til det så er det slutt på all besøk fra deres vennekrets....sa som jeg mente og det er at skal det virkelig eksen som setter regler her eller er det oss?...mine to bor som sagt her og skolekrets/vennekrets en selvfølge...Hvorfor jeg er drittlei er at han er til stadighet skaper intriger her hjemme når det kommer til hans datter og eks, hvis hun krever noe så er det ingen utvei enn å følge krava hennes for ellers holder hun jenta fra han.... Anonymous poster hash: 85960...926 1
Pigeline Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 (endret) Synes det høres urimelig ut at jenta som er der noen helger ikke skal få lov å få besøk av sine venner. Om det blir sjalusi og intriger så er det vel ikke jenta sin feil. Høres ut som noen andre bør gå litt i seg selv og ikke la det gå utover en 10-årig jente! Endret 2. september 2014 av Pigeline 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Skjønner ikke hvorfor dere trenger noen regler mot å ha besøk? Sjalusi og lignende er jo en naturlig del av oppveksten, og de må få lære seg å takle det. Anonymous poster hash: 90e58...8c5 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Dette er en regel HAN har satt for samtlige 3 jenter, og da har jeg sett meg enige i det....så ja det er delvis min feil....for mine har spurt gang på gang om å ha besøk når hans er her men han har sagt nei!!....hvem er det da som må tenke seg om? Anonymous poster hash: 85960...926
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Mener bare at når han selv har satt denne "regelen", bør det da ikke gjelde for alle?...hadde det bare gjaldt alle 3 så hadde jeg ikke hatt noe imot det i det hele tatt...og det har jeg sagt uttallige ganger. Ja du for øvrig har så rett så rett, sjalusi og intriger hører med....MEN når han ikke klarer at hun blir "såret" i den forbindelsen er det ikke enkelt....Bare et eksempel: Hvis min 10 åring ikke vil leke det samme som hans 10åring,og hans jente begynner å gråte, blir han sint på min og kan "erstatte" leken med enten shopping eller noe annet hun vil.... Anonymous poster hash: 85960...926
Gjest Magdalene Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 En regel om å ikke ha venninnebesøk? På tide å slakke strikken kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå