Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet
Skrevet

Jeg har vært sammen med samboeren min i 11 år og vi har et barn på 3 år sammen. Vi har alltid vært lykkelige, er veldig gode venner,men jeg rakk ikke å være med noen andre før vi ble sammen, var så unge, noe jeg aldri har følt har vært noe problem. Men når jeg nå ute treffer en venn som ga meg maaasse komplimenter (på bare en kjempe ålreit måte), han er så utrolig god en gutt og kjekk. Det jeg sliter med er at de siste dagene går det nesten ikke et minutt før jeg tenker på han! Jeg har ALDRi vært i nærheten av å være utro, så bare det å gå å tenke disse tankene er så ille for meg. Sitter bare å krysser fingrene for at tankene forsvinner snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt skjer. Har skjedd med meg flere ganger, for jeg blir lett betatt av andre. Det er lett å se på andre når jeg blir 'lei' av de samme greiene vi gjør osvosv. Men det går over, når jeg våkner og innser hvor fint jeg har det. Jeg vet nemlig at gresset ikke er grønnere på den andre siden ;) For når alt kommer til alt elsker jeg kjæresten min uforklarlig mye, og ingen kan måle seg med han. Tenk over dette, hva er grunnen til at du tenker på kompisen din? Spenning, du fikk komplimenter? Komplimenter er herlig, men du vil vel ikke kaste vekk 11 lykkelige år? :)

Skrevet

Trøster deg med at tankene nok forsvinner snart.

Det er helt normalt å bli smigret av slikt, tankene settes i sving...

Men så faller alt tilbake til det normale, dere koser dere hjemme sammen og du ser hvor godt dere har det.

:klem:

Gjest Lilleulv
Skrevet

enten det, eller du må bare innse at du er forelska i han andre... Det kan jo oxo skje...

Skrevet

Hvis du vil bli hos samboeren din, er det viktig at du ikke oppsøker han andre. Etter å ikke ha sett han på en stund, glemmer du han helt sikkert.

Ta med deg samboeren din på noe romantisk istedenfor å gå på byen hvor du treffer han andre.

Skrevet

er det ikke greit å bli sulten ute, så lenge du spiser hjemme? Nyt følelsene dette har vakt i deg, men ta det ut på din mann... :wink:

Gjest Pjusk
Skrevet

Dette tror jeg de fleste opplever en eller flere ganger.

Husk man er ofte mer forelsket i spenningen eller selve forelskelsen, enn i typen...

Ikke gjør noe overilt, se det an...!

Gjest Gjesta
Skrevet

Mest sannsynlig er det komplimentene han gav deg og det at han gav deg dem, som har vekket spenningen i deg - og det er jo en deilig følelse.

Nyt den så lenge den varer, men ikke glem din kjære i mellomtiden! :wink:

K

Gjest fortvilet
Skrevet

Jeg kan ikke si hvor glad jeg er for svarene jeg har fått av dere..kjenner tårene triller for fullt :cry: Dere aner ikke hvor deilig det var å bare få seriøse svar og når jeg i tillegg føler at dere virkelig skjønner meg!! Som sagt, vi ble sammen når jeg/vi var så unge, så da er det lett å få sånne følelser kanskje? en annen ting er at "dere" er de eneste jeg kan lufte dette for! jeg ville aldri fortalt dette til veninnene mine heller..vil liksom ikke at de skal missoppfatte hva jeg mener, at jeg skal angre på at jeg sa det etc. Men det er helt j#velig hvor mye jeg tenker på denne gutten altså....i tillegg føler jeg av en eller annen grunn dårlig samvittighet ovenfor barnet mitt og, samtidig som man er da sitt eget individ forsi om man er blitt mamma.

Syns det hadde vært fint om jeg kunne fortalt litt om utviklingen her senere til dere viss det er ok :oops: siden det bobler med spørsmål som jeg ikke kan si til noen..

Men det jeg glemte å skrive tidligere er dette:

Etter å ha fått så mange kommentarer fra han etc. så tror jeg at jeg begynnte å hinte til hva han mente med dette :oops: Det som er så ille er at jeg ikke husker heelt hva vi sa til hverandre(ja det var en veldig fuktig kveld) DET er det som plager meg så vannvittig!!det var ett eller annet med at han sa at han tenkte på hva som kunne ha vært, og da kan jo jeg gitt inntrykket av at jeg trodde dette gjeldt meg! og så sa han noe som om jeg følte det for min egen del og da gjorde han et sånt "gudskjelov smil, men hva betydde det..

og ikke minst ville jeg hatet det viss han trodde at jeg var mottakelig for dette og ikke var 100 % fornøyd hjemme, for det vil jeg ikke at han skal tro :-? regner med at jeg merker om han syns det er litt ille å se meg neste gang jeg ser han, så jeg håper det ikke er lenge til.

Gjest fortvilet
Skrevet

tusen takk gjest for den innsiktsfulle beskjeden! skulle visst at det måtte snike seg en slik en inn...

Skrevet
tusen takk gjest for den innsiktsfulle beskjeden! skulle visst at det måtte snike seg en slik en inn...

Ja ikke sant! VELDIG saklig og HELT i tråd med diskusjonen :roll:

Håper du finner ut av ting "Fortvilet". Jeg håper og tror at du bare ble smigret av alle komplimentene og oppmerksomheten. Ikke rart når du har vært sammen med samme gutten i 11 år!

Skrevet

Opplever det selv også, kan bli betatt av andre, men det går over.. Har vært sammen med samboeren min siden vi var ganske unge eg også...

Så lenge du vet at han du er sammen med er mannen i ditt liv, og du klarer å la vær å utforske disse følelsene videre, så vil det gå bra!

Gjest fortvilet
Skrevet
Opplever det selv også, kan bli betatt av andre, men det går over.. Har vært sammen med samboeren min siden vi var ganske unge eg også...

Så lenge du vet at han du er sammen med er mannen i ditt liv, og du klarer å la vær å utforske disse følelsene videre, så vil det gå bra!

Takk for svar:) men det er jo litt av problemet da..man begynner å tenke "hva om..hvis om..." som han sa hvordan ting kunne vært..og siden vi ble sammen så unge, hvordan vet man helt sikkert. Er som sagt så glad jeg kan lufte følelsene mine litt her inne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...