AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Er det mange her som har en kjæreste som er gentleman mot dem i forholdet? eller har de fleste ikke det .. ? bare lurer på hva som er gjengs der ute slik som å holde opp dører,følge hjem når det er mørkt, løfte den tunge kofferten osv,osv Anonymous poster hash: 9f5c1...eff Anonymous poster hash: 9f5c1...eff
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Min var gentleman når det trengtes, dvs han hjalp med med kofferten og fulgte meg hjem hvis jeg ville, men han åpnet ikke dører for meg eller holdt ut stolen. Helt greit! Anonymous poster hash: d2d47...1bb
Gjest Sitrondrops Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Liker gentlemen, men liker å greie meg selv også.
Gjest rangle Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 (endret) Min var gentleman foran mamman min.. men ellers fikk jeg dørene i trynet osv.. Hvis han skulle bære baggen min måtte jeg mase om det og hvis han da spurte meg om å lage noe til han seinere var det sånn: jeg var jo såå snill og borte baggen din da burde du lage blabla.. jeg spurte en del ganger om han kunne slutte å slenge døra i trynet på meg og han husket det vel 1 gang og var såå stolt over seg selv før han glemte det igjen;) gav opp på det dressurprosjektet der jeg. All ros til alle gentlemen rundt omkring! Er ikke mye som skal til. Endret 2. september 2014 av rangle
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Jeg har opplevd det du nevner i flere forhold og liker det vanligvis. Omtenksomhet er tiltrekkende. Anonymous poster hash: d6519...187
Nanami Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 Min er gentleman når det gjelder sånne ting. Han holder opp dører, bærer kofferter, handleposer osv. Han følger meg også om det er mørkt, og kan han ikke så snakker han med meg på telefonen. Som regel henter han meg med bilen på busstoppet Er sikkert flere ting han gjør som jeg ikke kommer på akkurat nå 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #8 Skrevet 2. september 2014 Ja, han er den flinkeste gentleman. Passer alltid på at jeg har det bra, om vi er hjemme eller på besøk :-) Anonymous poster hash: 4959c...e07
inlovewith Skrevet 2. september 2014 #9 Skrevet 2. september 2014 Han pleier å bære poser og tunge ting for meg ellers er han skikkelig gentleman hvis vi er i pent selskap, til vanlig drar han ikke ut stolen eller åpner døra for meg. Men det er litt utdødd med sånne gentlemen vel?
Gjest Coolaid Skrevet 2. september 2014 #10 Skrevet 2. september 2014 Er det mange her som har en kjæreste som er gentleman mot dem i forholdet? eller har de fleste ikke det .. ? bare lurer på hva som er gjengs der ute slik som å holde opp dører,følge hjem når det er mørkt, løfte den tunge kofferten osv,osv Anonymous poster hash: 9f5c1...eff Anonymous poster hash: 9f5c1...eff Er ikke det sånn som menn generelt gjør da ? (Bortsett fra det med døren, det er hyggelig å gjøre av og til men dere er ikke prinsesser til hverdags....)
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #11 Skrevet 2. september 2014 Ingen gentleman her, og det hadde vært rimelig unaturlig for meg å forholde meg til også. Særlig når jeg vet at de fleste bare gjør det for show innimellom. "Idag skal jeg åpne døra for deg, jenta mi, men det er bare fordi du har pynta deg", eller "her harru en blomsterkvast siden morra di er her". Nei, takke meg til normal folkeskikk fra begge parter, hele tiden.Anonymous poster hash: f02b0...593
Gjest krokodillen Skrevet 2. september 2014 #12 Skrevet 2. september 2014 syns å holde ut stolen, betale for alt og åpne dører er litt overkill for min del
Gjest Faerunpedia Skrevet 2. september 2014 #13 Skrevet 2. september 2014 Nei, jeg pleier å si fra på første date at jeg ikke liker slikt dersom de begynner med det.
Gjest Heartbeat Skrevet 2. september 2014 #14 Skrevet 2. september 2014 Ja, det er han. Han tar vare på meg og er omtenksom Bærer tunge ting for meg og passer på at jeg har det bra
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #15 Skrevet 3. september 2014 Er ikke det sånn som menn generelt gjør da ? (Bortsett fra det med døren, det er hyggelig å gjøre av og til men dere er ikke prinsesser til hverdags....) jeg holder så og si alltid opp døra for dem jeg er med jeg, være seg date, mamma , søster eller venn.trudde vel det var normal folkeskikk jeg og jeg er en hverdags prinsesse btw Anonymous poster hash: d26f0...740 1
MissPierce Skrevet 3. september 2014 #16 Skrevet 3. september 2014 Han trenger absolutt ikke å dra ut stolen, og åpne bildøren. Men selvfølgelig er det koselig med en mann som åpner døren for en, bærer posene vist de er tunge osv. Finnes ikke noe værre enn selvopptatte menn som kun tenker på seg selv. ( ikke kvinner heller for den del) Å spørre om noen vil da drikke vist man henter til seg selv, eller ha mat når man skal lage til seg selv er en selvfølge for meg. Jeg holder også døren vist jeg går først. Kunne ikke falle meg inn å slenge den i tryne på noen. For meg handler det om å vise omsorg for hverandre, og at man setter pris på hverandre
Jesse Pinkman Skrevet 3. september 2014 #17 Skrevet 3. september 2014 Fikk høre fra min eks-samboer (flere ganger) at jeg er "gentleman", og det eneste jeg gjør er det jeg føler er normal folkeskikk. Jeg tilbyr meg og bære handlevarer/bager, holder oppe dører, spør om hun vil ha noe før jeg går på butikk/mot kjøleskapet osv. Kanskje jeg er litt "ekstra" gentleman mot de jeg er interessert i, men det med å holde dører oppe/bære ting ser jeg på som normal folkeskikk. Lager også mat, men det er fordi jeg har matlaging som hobby + kokkeutdanning. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 4. september 2014 #18 Skrevet 4. september 2014 Fikk høre fra min eks-samboer (flere ganger) at jeg er "gentleman", og det eneste jeg gjør er det jeg føler er normal folkeskikk. Jeg tilbyr meg og bære handlevarer/bager, holder oppe dører, spør om hun vil ha noe før jeg går på butikk/mot kjøleskapet osv. Kanskje jeg er litt "ekstra" gentleman mot de jeg er interessert i, men det med å holde dører oppe/bære ting ser jeg på som normal folkeskikk. Lager også mat, men det er fordi jeg har matlaging som hobby + kokkeutdanning. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå