Catzy Skrevet 8. juli 2004 #21 Skrevet 8. juli 2004 Hvordan var fremgangsmåten? Sendte du inn et bilde av deg selv? Lignet resultatet? Skjønte mannen din at det var deg på bildet Lullu: Jeg bor i Oslo, slik som disse jentene. Så jeg tok med meg noen klær jeg mente at ville passe, og dro ned til studioet deres. Der tok vi masse bilder med digitalkamera i forskjellige postiturer. Skiftet en gang, så vi hadde mer å prøve med. Så gikk vi gjennom bildene på pc'en deres, for å se om noe kunne brukes, eller om vi måtte ta mer. Så jobbet jentene litt mer med bildene, og sendte meg forslag til dem de likte best. Da tok de vekk bakgrunnen og fikset litt på bildene etc. Fikk 3 bilder å velge mellom. Da jeg hadde bestemt meg, satte de i gang å lage bildet. Hentet det dagen før bursdagen. Hele prosessen tar max 2 uker, hvis de har tid, og du ikke bruker altfor lang tid på å bestemme deg. Veldig morsomt, du får leke modell noen timer og får en unik ting ut av det. :D Det bildet jeg endte opp med er av meg liggende med bena opp mot en vegg. Ser ut som om jeg står på skuldrene. Sært og morsomt. Catzy
Diva Skrevet 8. juli 2004 #22 Skrevet 8. juli 2004 Kanskej derfro det ble startet en ny tråd.... :-? :o
Lullu Skrevet 8. juli 2004 #23 Skrevet 8. juli 2004 Hadde vært super-gøy med et slikt bilde Catzy, men det blir desverre for dyrt for meg. Han skal jo allerede få fotballtur med forlover og toastmaster på slep.... Takk for info!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå