fortunateangel Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Det er bare århundres beste ide Jeg bare lurer på hvor mye dere må bestale for slike bilder, og hva inkluderes i prisen. Har fått tilbud fra Fotografene Sima i Bergen på 2000,- :o Det inkluderer planleggingstime, fotografering, 8 bilder og et album. Det syntes jeg var DYRT. Ikke det at ELSKEDE ikke er verd det.. men! Noen som vet om andre fotografer i Bergensområdet som tar "sånne" bilder? -Fortunateangel 7.august 2004
Jens Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Vet ikke om flere steder i Bergen da jeg bor i Oslo, men vil bare si att jeg ikke synes det var dyrt. Jeg betalte 4500,- for fotosession, og 5 innrammede A4 bilder i sort hvitt av meg selv.
Bitte Skrevet 6. juli 2004 #3 Skrevet 6. juli 2004 Det er på ingen måte noen upris! Synes du skal slå til på den prisen,jeg. Det viktige her er vel at bildene blir fine?
apriljente Skrevet 6. juli 2004 #4 Skrevet 6. juli 2004 Kjempegod ide... (for den som er modig).. Men hvordan foregår disse fotosesjonene egentlig. Finnes det et "studio" med plysj, velur og diverse sexy bakgrunn så kommer dere inn i diverse sexy undertøy og ligger og står om hverandre? Låner dere dette, eller må dere ta med selv? Har dere div. hjelpemidler (sexutstyr) også? Hvor lang tid tar det? *lurer på om jeg skal være litt modig jeg også*
apriljente Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 :o Eh ja..jeg mente ikke i bruk akkurat men har sett noen posere litt frekt med div. utstyr i hånda etc... men jeg er kanskje litt "ute og kjører jeg nå..."
Spirito Skrevet 6. juli 2004 #7 Skrevet 6. juli 2004 Det er jo stor forskjell på dildo og pisk, men jeg tror jeg ville lagt igjen begge deler hjemme.
apriljente Skrevet 6. juli 2004 #8 Skrevet 6. juli 2004 Det er sikkert individuelt hvor langt man vil gå akkurat på dette. Synes ofte det som er litt mystifistisk UTEN alle disse "lekene" er det beste... Pent undertøy osv.. Sort/hvitt må være lekkert
Gjest Pjusk Skrevet 6. juli 2004 #9 Skrevet 6. juli 2004 Vet ikke om flere steder i Bergen da jeg bor i Oslo' date=' men vil bare si att jeg ikke synes det var dyrt. Jeg betalte 4500,- for fotosession, og 5 innrammede A4 bilder i sort hvitt av meg selv.[/quote'] Hvor henger man opp slikt?? På soverommet?? Personlig tror jeg ikke gitt bort bilder av meg selv i morgengave.... Men dette er jo selvfølgelig opp til hver enkelt.
Jens Skrevet 6. juli 2004 #10 Skrevet 6. juli 2004 Det er en stående avlang ramme som står på gulvet på soverommet. Har vi besøk snur vi den, eller ikke....(de fleste av våre gjester har sett bildene, og syns de er superbra!) Tar ikke dette så immari høytidelig. Folk ser en da om sommeren i bikini også.
Gjest Embla s Skrevet 6. juli 2004 #11 Skrevet 6. juli 2004 Det er en stående avlang ramme som står på gulvet på soverommet. Har vi besøk snur vi den, eller ikke....(de fleste av våre gjester har sett bildene, og syns de er superbra!) Tar ikke dette så immari høytidelig. Folk ser en da om sommeren i bikini også. Tviler ikke på at bildene er bra (til 4500 bør de være det ) men jeg hadde følt meg litt narsissistisk om jeg skulle overrekt mannen min en masse store, dyre fotograf bilder av meg selv i undertøy som vi etterpå skulle hengt opp på veggen. (men hvem vet, kanskje han hadde satt stor pris på det? :må ringe og spørre:)
Gjest Pjusk Skrevet 6. juli 2004 #12 Skrevet 6. juli 2004 Jeg tenkte ikke bare på undertøy-/bikinidelen. Mer på eksponeringen av meg selv. For meg hadde det vært unaturlig å henge opp fem bilder i A4-format av meg selv i stua. Derfor spurte jeg om hvor dere hang de opp, særlig siden det i tillegg var undertøysbilder.
Lullu Skrevet 6. juli 2004 #13 Skrevet 6. juli 2004 Ingen undertøysbilder av meg skal henges opp nei Og til en pris på over 2 000,- bør det jo på en måte "vises frem" og ikke legges bort i en skuff.....? Idèen er fin den, men for mye penger syntes jeg. Om det hadde vært billigere, kunne jeg gjort det samme. Bildene bli jo ikke vist frem, men et lite bilde på nattbordet hans kunne jo gått ann. Undersøker priser på Pin-Up bilder jeg nå. Ikke fått svar på mailen enda. Disse kan jo hvertfall henges opp :-)
Catzy Skrevet 6. juli 2004 #14 Skrevet 6. juli 2004 Hvis det er pin-up-bilder fra www.sott.no, så betalte jeg ca 3000 for mitt. Det var 1,20m x 0,50m. De er rimeligere hvis du ikke skal ha det like stort. Catzy
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #15 Skrevet 6. juli 2004 jeg hadde følt meg litt narsissistisk om jeg skulle overrekt mannen min en masse store, dyre fotograf bilder av meg selv i undertøy som vi etterpå skulle hengt opp på veggen. Sånn tenker jeg også. Synes ideen er god, men hadde på en måte følt at det var litt selvdigging. Jeg får smykker, og han får bilde av meg. (" Tusen takk for diamantringen. Se så heldig du er, du kan få se på meg").
fortunateangel Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #16 Skrevet 6. juli 2004 Greit at det er ulike meninger om en slik gave,men jeg hadde blitt glad om noen flere kunne skrevet hvor mye de måtte/må betale for bildene. I mitt tilfelle får jeg et album med 8 ulike bilder. Jeg tenkte å stille i bryllupsundertøyet, forskjellig undertøy jeg vet han liker eller som er gave fra ham, og uten undertøy, men hvor deler av kroppen er dekket av brudesløret/sort sjal. Poenget er at det skal være elegant og raffinert, ikke vulgært og lugubert. Dette er noe jeg anser som "once in a lifetime" handling, og jeg synes det er en flott og ærlig, og ikke minst personlig gave til min kjære. Jeg vet han kommer til å sette pris på bildene. Ikke fordi jeg er en slank sylfide, som har perfekt kropp, men fordi jeg er jeg, og kroppen min bærer preg av at jeg har båret frem VÅRT barn. Jeg personlig kan ikke komme på en morgengave som er mer personlig. Men det var da min mening! -Fortunateangel
Lullu Skrevet 6. juli 2004 #17 Skrevet 6. juli 2004 Hvis det er pin-up-bilder fra www.sott.no, så betalte jeg ca 3000 for mitt. Det var 1,20m x 0,50m. De er rimeligere hvis du ikke skal ha det like stort. Catzy Hvordan var fremgangsmåten? Sendte du inn et bilde av deg selv? Lignet resultatet? Skjønte mannen din at det var deg på bildet
Skusla Skrevet 6. juli 2004 #18 Skrevet 6. juli 2004 Det vil koste ett par tusen tror jeg.. Får spesifikk pris i morgen. På bildet skal jeg ha jeans og bh på meg- ingen undertøysbilde for min del. Det blir også i sort hvitt...
Diva Skrevet 7. juli 2004 #19 Skrevet 7. juli 2004 Til de det gjelder : Det ER jo en annen tråd her da, som tar mer nøyaktig for seg for/imot undertøysbilder... Hva med å ikke kritisere i alle tråder som er om emnet, når det gjelder spm om pris etc. ?
Gjest Poirot Skrevet 7. juli 2004 #20 Skrevet 7. juli 2004 Til de det gjelder : Det ER jo en annen tråd her da, som tar mer nøyaktig for seg for/imot undertøysbilder... Hva med å ikke kritisere i alle tråder som er om emnet, når det gjelder spm om pris etc. ? Kanskej derfro det ble startet en ny tråd....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå