Rotta Skrevet 6. juli 2004 #1 Del Skrevet 6. juli 2004 Har begynnt med noen styrkeøvelser for mage og rygg. Men hvordan tøyer jeg ut disse kroppsdelene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 6. juli 2004 #2 Del Skrevet 6. juli 2004 Strekk deg som en katt, skyt ryggen i været og press magen ned mot gulvet hvis du skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 6. juli 2004 #3 Del Skrevet 6. juli 2004 Det er en fin øvelse for ryggen! Du behøver egentlig ikke tøye magemusklene så ofte som du f.eks tøyer låra etter en treningsøkt...mange liker å "henge seg" fra f.eks en ribbevegg for å strekke og tøye magemusklene men det er ikke nødvendig, magemusklene er visstnok annerledes enn andre muskler sånn sett, pluss at mange mener at hvis sixpack er hensikten, og du tar situps for å "pumpe" og presse disse musklene sammen så ødelegger det alt ved å tøye dem igjen...å man risikerer at de blir litt pløsete for de blir jo dratt av å tøye dem... Jeg er neimen ikke sikker jeg, men jeg pleier aldri tøye magemusklene bevisst, jeg bare strekker og tøyer overkroppen som vanlig. (okay, det her leda kanskje mer til forvirrelse enn forståelse....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotta Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juli 2004 Har netopp begynnt med noen fine ovelser seg fant i et blad. Tenkte og gjøre dem annenhver eller hver dag. Men jeg blir jo så vanvittig støl og da gjør det veldig vondt og gjøre dem! Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå