Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har tenkt å lage pakkekalender til kjæresten min på 29 år. Tar imot gode ideer med takk:) Tenker å lage en blanding når det kommer til prisklasse! Har også tenkt å kanskje ta med noen litt sexy gaver:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Kan du si litt om hans interesser, og om han har mye eller lite som han kan bruke til disse interessene?

---

Er han en type som bruker armbånd/smykker?

Skrevet

Kan jo legge inn små lapper som står feks, massasje,middag osv osv ;) noe veldig romantisk/sexy hehe ;) faller i god smak det ;)

Skrevet

Jeg lagde øl-kalender til mannen min et år.

Kjøpte ei kasse med 24 forskjellige øl-bokser :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg lagde øl-kalender til mannen min et år.

Kjøpte ei kasse med 24 forskjellige øl-bokser :fnise:

Det var en kul kalendergave! Det skal jeg ønske meg av kjæresten! :laugh:

Skrevet

Kan jo legge inn små lapper som står feks, massasje,middag osv osv ;) noe veldig romantisk/sexy hehe ;) faller i god smak det ;)

Dette er en flott ide!

Du kan i tillegg gjerne skjule en del gaver å legge in lapper med instruksjoner hvordan din kjæreste kunne finne dem osv.

f.eks. "en overraskelse venter på deg i nærheten av..." :)

• Liker 1
Skrevet

jeg har laget til min et par ganger, han fikk ullsokker, en juleøl hver lørdag, noe snop, boksere, noe nyttig og noe morsomt. Han fikk sånn værstasjon med inne og ute temp, en liten legopakke(den satt han med hele kvelden) kinobiletter osv. Kan bli dyrt da med 24 pakker:) men kjempekoselig, og hver gang han skulle pakke opp sang jeg en liten pakkesang :sjenert: man har lov å være barnslig til jul..

• Liker 1
Skrevet

Mye kult på ebay:) Hvis han har et favoritt fotballag, bilmerke eller lignende så kan du finne ulike effekter med logoen på, feks. kopp, tannbørste osv. Noen dager kan du gi han en meny fra f.eks. dolly dimples, så betyr det at dere skal bestille en pizza derfra. Så har de mange ideelle gaver på kondomeriet (eller andre lignende nettbutikker) hvor du kan kjøpe massasjeolje, forskjellige spill, penisring, håndjern osv. Andre forslag er billetter til humorshow, kino el., hårvoks hvis han bruker det, mansjettknapper (etsy eller ebay), et sexy bilde av deg, flaxlodd, brennecd med musikk til å høre på i bilen, en morsom boxer, "gavekort" fra deg selv på massasje, blowjob el., yndlingsgodteriet hans, sånne miniflasker med alkohol som fås kjøpt på polet/taxfree, noe han kan ha bruk for til hobbyen sin (fiskekrok, golfball el.). Det var mine ideer, jeg skal også lage kalendergaver til samboeren ;)

Anonymous poster hash: 9838e...d6d
Skrevet

Dette er en flott ide!

Du kan i tillegg gjerne skjule en del gaver å legge in lapper med instruksjoner hvordan din kjæreste kunne finne dem osv.

f.eks. "en overraskelse venter på deg i nærheten av..." :)

Hehe så gøy, smart ide det ;)

Skrevet

24 ulike juleøl er en klassiker.

Mannen min klagde stadig over at han ikke hadde nok sokker og boksere, så han fikk et par sokker og en boksershorts hver hverdag. Jeg hadde vasket dem på forhånd slik at han kunne åpne dem på morgenen og ta de på seg. På lørdag var det juleøl, og på søndag fikk han lesestoff (bok eller blad).

Skrevet

Hehe så gøy, smart ide det ;)

Ikke sant :D glad du likte det :)

Man kunne også lage en lek... for å få ledetråder, må kjæresten ta utfordringer, og når kjæresten har samlet alle de "pusledeler" kan kjæresten få prisen :D

• Liker 1
Skrevet

Foreslår Kamasutra-kalender, må være midt i blinken for alle menn. Gratis er det også.

Anonymous poster hash: 32a42...f80
Skrevet

Jeg fant noe på coolstuff til min i fjor. Så kjøpte jeg biletter til standupshow og en konsert. Puttet også inn noen nødvendigheter som hårvoks og boksere (han glemmer sånt selv). På lørdagene var det øl eller annen alkohol f. eks. Ga han en gang en biljardkule som i "skal vi gå og spille biljard?". Kinobiletter i en. Film i en. Kommer ikke på mer.

Anonymous poster hash: 05fff...c8b
Skrevet

Finnes usb-kjøleskap å få kjøpt på ebay. Som er stor nok til en ølboks. Det er en artig dings. Ellers finnes det kule t-skjorter på ebay som ikke koster så mye. Mobilcover, nøkkelbånd, ring med ølåpner, oppblåsbar ølkjøler, slips, usb-lampe og yndlingssnackset hans er ting jeg planlegger å legge i min manns kalender. Samt småting med logoen til favorittbandet hans.

Anonymous poster hash: 1b24d...752

Skrevet

Takk for mange gode forslag! Likte den med 24 øl, den hadde nok kjæresten min blitt glad for! Men skal spare den ideen til senere da jeg har tenkt å gi han en bok om øl og seff øl (blant annet) i julegave i år:) Har googlet, lest og søkt litt på nettet, og tanken min er jo at hvis jeg starter nå blir det bare koselig å lage kalender, og null stress med handling og innpakking i siste liten :D Men det blir nok litt øl, boksere, godis, og diverse småting som han kan bruke i forbindelse med jakt / hundene eller sykling :)

Skrevet

Mannen min klagde stadig over at han ikke hadde nok sokker og boksere, så han fikk et par sokker og en boksershorts hver hverdag. Jeg hadde vasket dem på forhånd slik at han kunne åpne dem på morgenen og ta de på seg. På lørdag var det juleøl, og på søndag fikk han lesestoff (bok eller blad).

??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...