Gjest Forvirret Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Går rundt og har det skikkelig dritt for tiden.. For rundt en mnd siden ble det slutt mellom meg og eksen. Han var den første personen jeg virkelig har elsket, og jeg elsket han så utrolig høyt. Nå prøver vi å finne tilbake til hverandre, men jeg føler at noe er forandret, vet bare ikke hva. Har en litt ubehagelig følelse i magen som kommer og går, og jeg aner ikke hva det er. Er redd for at det er kroppen min som prøver å fortelle meg at følelsene min for han er vekke, men kan de virkelig være det på kun en måned (vi var sammen i 9mnd)? Det siste jeg vil er å ikke være sammen med han, for han er virkelig en helt utrolig gutt. Må også nevne at han har gjort mange dumme ting overfor meg som virkelig har såret meg, og som jeg ennå ikke har greid å tilgi han for. Har virkelig lyst til å finne ut av tingene for å fortsette forholdet, men min største fykt er at det ikke går.. Noen som har noen gode råd eller har vært i liknende situasjoner? Trenger all den hjelpen jeg kan få. Hilsen lille meg
Bitte Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 For å være ærlig,så tror jeg ikke man kan fremprovosere en følelse. Greit at du VIL få det til å fungere..men hvis ikke følelsene er der,er det komplett umulig. Følelser og fornuft ,har lite med hverandre å gjøre. Noen ganger det det best å "slutte å tenke"...man merker fort hva som er riktig.
Gjest Jente 32 Skrevet 6. juli 2004 #3 Skrevet 6. juli 2004 Heisann Følelsene dine for han er sikkert ikke borte, men det var jo en grunn til at det ble slutt.... Kanskje denne grunnen henger litt igjen hos deg og gjør at du ikke er sikker på fortsettelsen. Kan du bare svelge unna at det har vært brudd og det som du sier han har gjort mot deg og fortsette som om ingenting har skjedd??? Bruk litt tid til å tenke gjennom om han virkelig er den du vil fortsette livet med eller om du kanskje kan finne noe bedre der ute. Jeg hadde tatt min eks tilbake hele det første halve året det var slutt tror jeg. Men aldri den dag i dag. Nå har jeg fått han litt på avstand og kan se bedre hvordan han var som person og hvordan vi hadde det i forholdet vårt. Og jeg vet at jeg kan finne noe bedre. Det er en grunn til at det ble slutt i første omgang!!! Lykke til videre i prosessen. Det er nok ikke lett, men ta tiden til hjelp så finner du nok utav det. :-)
Gjest Forvirret Skrevet 6. juli 2004 #4 Skrevet 6. juli 2004 Ville bare nevne at åraken til at det ble slutt mellom oss var at han sleit med en del personlige problemer som han tok ut over forholdet. Så det hadde ikke noe med at følelsene tok slutt, hverken fra hans eller min side. Hadde det kanskje vært noe å prøve parterapi? Har virklig lyst til å få det til å fungere.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 Dersom den ene parten sårer den andre gang på gang, vil det slite vekk følelsene bit for bit. Sånn er det bare. For hver gang man blir såret, forsvinner det en bit. Dersom dette er tilfelle for deg, kan du ikke fremprovosere følelsene igjen. Er de borte, så er de borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå