Gå til innhold

Pergotime virker! Har brukt det en stund nå, hva videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt 3 dobbeltkurer og 1 enkeltkur med pergotime. Alle gangene jeg har brukt dobbel har jeg fått eggløsning, noe jeg vanligvis ikke har hver måned. Ikke ordentlig eggløsning i pausemånedene. Ble gravid etter andre runde, men mistet ganske tidlig.

Nå har jeg jo brukt pergotime og det fungerer, men slik jeg forsto det skulle man ikke bruke dette medikamentet over lengre tid. Kan det likevel være at jeg kan få bruke det noen måneder til? Vi skal bare ha et barn til, så jeg blir aldri til å bruke pergotime mer om det klaffer nå. Det tok bare to kurer før jeg ble gravid, og da tenker jeg så at da må vi det vel få det til en gang til i løpet av noen måneder?

Hva er faren med å bruke det lengre? Noen som har brukt det lengre enn 3 -4 runder?

Jeg skal så klart snakke med legen og sykehuset om dette, men det får jeg jo ikke gjort i kveld. Er jo ikke sikkert jeg får flere kurer en gang, jeg føler bare at det er sååå nært til å klaffe nå når jeg endelig får eggløsning.

Blir veldig takknemmelig for svar :)

Anonymous poster hash: 06d3e...78b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte pergotime i 6 pp hvor jeg hadde en pause pp mellom hver kur..

Husker ikke hvorfor man trengte pause og heller ikke hvorfor det var max anbefalt med 6 kurer, før ivf som veien videre. Men ble i allefall gravid uten pergo noen mnd etter siste kur, mens vi ventet på ivf timen..

Forhør deg med legen din du :)

Anonymous poster hash: 7cb94...d35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...